Heel prettige behandeling

Behandeling in een vriendelijke, ontspannen, toegewijde sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts is goed en fijn

De tandarts zelf is een fijne man. Daar in tegen als je belt word je vaak niet fijn geholpen. En afgescheept met een bot antwoord waar je niks mee kunt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Supernetjes dat ik al zo snel terecht kon

Supernetjes dat ik al zo snel terecht kon tussendoor, erg fijn geholpen zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Precies op tijd binnengeroepen en kundige, prettige en vriendelijke behandeling

Helemaal top

Helemaal top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kwaliteit met oog voor de patiënt.

Kies afgebroken, waarschijnlijk iets met popcorn. Tegen sluitingstijd werd er toch nog alle tijd genomen om kwalitatief het beste te doen. Netjes door alles heen gepraat. De tandarts vormt samen met assistente een leuke eenheid die de patiënt op de eerste plaats zet. Heb mij zeer relaxt gevoeld. Nu weer als nieuw en uitkijken met popcorn. Klasse!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We voelen ons thuis bij de tandarts-praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een vriendelijke en gemoedelijke ervaring.

Met Daisy als preventie assistente.

Vriendelijke en goede zorg

Goede en fijne zorg je weet waar je aan toe bent. Voor de kinderen erg fijn en vriendelijk en goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correct, voortvarend, efficiënt en meedenkend in belang van patiënten

Bij het eerste telefoontje werd er al gekeken wanneer en bij wie de afspraak kon gepland worden. Kundig advies gekregen waardoor vertrouwen in de behandeling was. Ook gelijk een planning van de afspraken waardoor er rekening werd gehouden met elkaars agenda's. Mooie afronding van de behandeling.

Fijn bezoek positieve mensen

Keurig op tijd en vriendelijk ontvangen. ,praatje en controle perfect. Fijne tandarts en assistente top

Ontzettend prettige tandarts

Mijn tandarts stelt mij afleiding op mijn gemak, is geïnteresseerd en altijd punctueel. Heel erg fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super lief en werkt netjes

Altijd optijd, werkt zeer netjes en ze is erg lief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gerustgesteld voor de behandeling.

Professionele behandeling met goede informatie.

Fijne mensen.

Goede ervaring, leuke en vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben met een afgebroken kies nog dezelfde dag geholpen

Ik kon nog dezelfde dag terecht. en ben erg goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goede service en begeleiding bij calamiteiten

Zie biven

Prima geholpen

Gaatje gevuld met verdoving. Niks van gevoeld. Leuk gesprek, ook met assistente.

Kundig en snel geholpen!

Twee verstandskiezen in een keer getrokken, stap voor stap geïnformeerd wat er ging gebeuren. Vooral door de assistente op m'n gemak gesteld. Al met al goed geholpen.

Geruststellend in alle opzichten

Fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed contact, duidelijk wordt besproken hoe te verzorgen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zoals gewoonlijk verliep alles goed

Ik kom inmiddels meer dan 25 jaar bij deze mondhygiëniste en alles ging weer zoals ik gewend ben. Geen op- of aanmerkingen.

Top tandarts

Duidelijk over wat er gaande is en stelt je op je gemak

Vakkundig

Alles Voorafgaand aan de behandeling uitgelegd. Techniek is weer verbeterd. Tandarts is zeer vakkundig.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen