Behandeling goed, communicatie kan beter.

Ruim een jaar geleden, heb ik een intake gevraagd voor implantaten in de onderkaak. (In de boven kaak zitten Implantaten) Wat ik vreemd vind, er zijn foto’s gemaakt, en er is een behandeling gestart. En er is een perfect gebit in de onderkaak geplaatst. (Maar geen implantaten, vergeten?) Van J.B heb ik begrepen dat er nu een intake bij de implantoloog gepland kan worden? Beetje raar! Kortom de communicatie had beter/ duidelijker gekund. Het hele proces duurt wel erg lang.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben blij dat ik geweest ben en heb nergens pijn of last van .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op aanraden van mijn vrouw contact opgenomen met deze praktijk, met de vraag of ik ook bij tandarts Angel en assistente Daisy onder behandeling kon komen. Ze heeft niks teveel gezegd. Ik ben erg tevreden!

Heel goed en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke, rustige en duidelijke uitleg. Fijne vrouw

redelijk goed

goed en deskundig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Peter Kletersteeg is een perfecte klantgerichte tandarts

Peter Kletersteeg en zijn assistente Mirjam zijn een perfect team. Ze zijn zeer competent, vriendelijk en zoeken naar de beste oplossing voor de klant. Ik kom al ruim 40 jaar bij deze zeer bekwame tandarts.

Prima behandeling

2 keer geboord en gevuld in snel tempo Prima en was heel goed op tijd. Philip i een hele fijne tandarts en alles bespreekbaar

Prettige ervaring

Uitleg en wat persoonlijk contact.

Prima geholpen. Zonder pijngevoelens

Heel goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De enige tandarts waar ik heen wil

Ondanks het feit dat niemand graag naar de tandarts gaat, is het altijd een prettige ervaring, vriendelijk personeel en men houdt rekening met persoonlijke dingen zoals mijn spierziekte. Dankzij mijn tandarts ben ik minder bang voor naalden en kan ik de behandelingen op mn gemak ondergaan.

Netjes en informatief.

Was de eerste keer dat ik de tandarts (implantoloog?) ontmoette, dus alleen een eerste indruk zoals hierboven beschreven, netjes en informatief. Dus nog geen behandeling, dus heb ik verder nog geen mening kunnen vormen. Dus kan ik ook geen antwoord geven op de vraag wel of niet aanbevelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede heldere uitleg, wat vertrouwen geeft

Goede uitleg mbt implantaten. Dat stelde me gerust en geeft vertrouwen.

Heel fijn geholpen

Altijd alles heel duidelijk uitgelegd

Snel en duidelijk

Wortelkanaalbehandeling waarbij ik geen tijd kreeg om na te denken en het gewoon in 20 min klaar was; blij mee

Geweldig geholpen

Ik had een spoedgevalletje, en kon snel een afspraak maken. Dhr Marysael en zijn assistente hebben me uitstekend en vriendelijk behandeld.

Gewoon goed

Gemoedelijk en een duidelijk antwoord bij vragen

Uitstekend maar .....

Mijn ervaring met alle tandartsen die ik tot nu toe heb gehad bij de samenwerkende tandartsen Dongen is uitstekend. De laatste keren heb ik steeds de heer Marysael als tandarts en deze is niet alleen goed in zijn werk, maar ook ontzettend vriendelijk / aardig. Niet dat de andere tandartsen dat niet zijn, maar de afspraken met andere tandartsen liggen niet zo vers meer in mijn geheugen :). De enige opmerking die ik heb, is dat de laatste tijd de samenwerkende tandartsen meer commercieel aan het worden zijn en dat zaken welke voorheen standaard door de tandarts gedaan werden nu een extra afspraak kosten. Ik begrijp dat daarmee de tijd tandartsen hun kostbare tijd meer kunnen besteden aan andere patiënte en dat het standaard werk zoals het schoon maken van het gebit door een preventie assistente of mond hygiënisten gedaan kan worden. Het enige lastige voor de patiënt is dat deze dan weer een extra afspraak moet maken (extra kosten) om dat te laten doen, terwijl dat normaal niet nodig was, het zou dus enorm fijn zijn als dit direct aansluitend na de controle bij de tandarts gedaan zou kunnen worden. Dus dezelfde dag met hooguit even een paar min wachten in de wachtkamer tot de assistente beschikbaar is.

Op m'n gemak gesteld

Rustige tandarts

Prima als altijd

Gewoon goed

Zeer professioneel

Aardig, professioneel en stelt je gerust

Deskundig en goede uitleg

Ik vind het jammer dat ik een maand moet wachten voor de vervolg afspraak wetende dat er een ontsteking is

prima bezoek

Nieuwe tandarts gekregen , netjes voorgesteld , duidelijk wat ze ging doen vooraf , prima behandeling , nog wat aanvullende tips meegekregen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij Philippe altijd fijn om te komen

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen