Bij Philippe altijd fijn om te komen

geen klachten

Prettig

Ik kom al heel lang bij Anne Marie en ben zee tevreden

Erg dure behandeling

Een uurtarief van 179 euro voor een mondhygiëniste is veel te duur!

De volle aandacht

De tandarts en de tandartsassistente zijn in een woord empathisch en bekwaam in het handelen van de patiënt Hoop dat de tandarts M Pouwels voorlopig blijft in het tandartspraktijk

Alles naar wens

Duidelijke uitleg over de behandeling

Accuraat

Vriendelijk en vakkundig

Perfecte behandeling

Correct geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes geholpen altijd met een lach kom je binnen

Ik kom met plezier bij jullie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd vriendelijke mensen zowel tandarts als de mondhygiëniste.

Ze hebben altijd veel geduld met mij, want ik ben meervoudig gehandicapt en ben niet zo vlug met handelingen die ze willen hebben dat ik doe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weer goed geholpen bij mondhygieniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Onduidelijkheid over behandeling, tandsteen en poets uitleg!

Zie boven, is duidelijk denk ik zo. Het in rekening brengen van uitleg vannen foto en het ongevraagd verwijderen van tandsteen!

Prima geholpen

Mijn ervaring is prima! Snel aan de beurt, vriendelijke mensen en vakkundig geholpen! Alle ruimte voor vragen etc.

Vriendelijk en kundig.

Op 14 maart 2023 ben ik vriendelijk en kundig behandeld door tandarts Sanne. Wat al was te verwachten, waar Sanne helemaal niets aan is te verwijten, is dat ik met het ondergebit nog steeds niet kan eten en drinken. Helaas dat ik pas op 25 mei 2023 terecht kan bij gebitsspecialiste Janny voor het aanmeten van een volledig blijvend boven en ondergebit. Mijns inziens is dit niet de juiste oplossing maar daar een klikprothese nog niet aan de orde is gaan we daar maar voor.

Fijne en vriendelijke tandarts

Goed geholpen, duidelijke voorlichting, zo voorzichtig mogelijke behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Perfekte tandarts alleen telefoon en balie ontvangst mag klantvriendelijker

Telefoon contact en ontvangst kan stukken beter. Dit was zeker niet klant vriendelijk. Heb begin januari een controle afspraak willen verzetten, en kreeg te horen van de balie assistent te horen dat de tandarts de rest van het jaar geen plaats meer had. Heb de tandarts via een omweg gesproken en kon hem gewoon een week verzetten. Gelukkig dat de tandarts (Kletersteeg) het wel weet hoe je de klant moet ontvangen en te woord moet staan. Ga daarom ook graag mee het hem naar zijn eigen nieuwe praktijk .

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Netjes en correct behandeld

Ik ben goed geholpen

Vriendelijk en goede communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettig; ter zake kundig; vriendelijk; goede uitleg.

prettig; ter zake kundig; vriendelijk; goede uitleg.

al jaren goede verzorging

goed advies en vriendelijke medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijne en lieve tandarts.

Duidelijk in haar bevindingen. Komt zeer vriendelijk en empatisch over. Is direct in haar bewoordingen.

Klantvriendelijkheid en kennis van zaken

Klantvriendelijkheid en kennis van zaken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed en heel vriendelijk

Alles is goed bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel blij om het vertrouwde gevoel bij Angel weer te hebben . Mijn angst gevoel voor de tandarts is gekijk weer weg gezakt .

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen