Tot volle tevredenheid

Wordt snel en op tijd geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige snelle behandeling zonder problemen

Fijne mensen en goede kwaliteit

Vertrouwd gevoel

De sfeer is er altijd goed. Ik heb nu eindelijk, na Evita, weer een vrouwelijke tandarts naar m’n hart!! Zegt precies wat ze gaat doen en neemt je serieus!!

Zeer (kind)vriendelijk!

Veel geduld met mijn kinderen en kregen mini tandpasta en cadeautje

vlot en prettig behandeld

vlot en prettig behandeld

Tevreden over de behandeling Geen wachttijden. Vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kan er mijn draai niet meer gevonden krijgen nu we steeds en andere tandarts krijgt

Ze

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en alles in één keer afgehandeld

Snel geholpen met klachten en als toetje controle gelijk er achteraan gedaan dus geen nieuwe afspraak…..!

professioneel en verklarend

Hele goede ervaring. Eerste inspectie, conclusies mededelen, behandeling starten en tussendoor geven van updates.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik was alleen verbaasd dat ik weer een andere tandarts kreeg.

Netjes en effectief

Goed contact en geeft goede tips voor het schoonhouden - en maken van mijn gebit.

Tevreden over tandarts Kletersteeg

Rustige, vriendelijke tandarts. Jaren ervaring. Uitstekende tandarts. Erg jammer dat hij weggaat.

Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige tandarts legt alles goed uit. neemt de tijd

Vriendelijke mondhygiëniste

Indy is duidelijk en vriendelijk. Ze is eerlijk

Efficiënt en patiëntgericht

Afspraak maken, wachttijd en directe, vriendelijke benadering van tandarts Martine: alles als prettig en doelgericht ervaren.

Goed behandeld

Goed werk

Op een prettige manier behandeld

Uitstekend.

Uitstekende tandarts en tandartsassistente.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heb veel last gehad na de behandeling

heb veel pijn na de behandeling

uitstekend behandeld

ik ben heel vriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze tandarts is echt een begrijpende

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt eerst gevraagd hoe het persoonlijk met je gaat en nemen de tijd voor je.

Ik was door standigheden mijn afspraak vergeten te annuleren en na een mail te hebben gestuurd voor excuses kreeg ik een optie om de volgende dag de behandeling alsnog uit te voeren.

Duidelijke uitleg

Netjes, duidelijk