Super fijne tandarts en assistente

Ik was met de kinderen die nogal druk waren. De assistente ging dat super fijn mee om. Legde als goed uit wat er ging gebeuren

Prima zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed geholpen super vriendelijk personeel.

Geruststellend behandeld

Zie hier boven

Meteen geholpen

Een stuk van mijn tand was afgebroken. Hadden op dat moment nog een plekje, dus meteen geholpen. En meteen ook een klein ander gaatje hersteld. Sta alleen versteld, dat de prijs hetzelfde is, voor een complete vulling en een klein gaatje. Maar verder zeer tevreden. Alleen een tip. Geen uitleg geven, als de tandarts aan het boren is, want dat versta je niet als patiënt.

Snel en goed geholpen

Al 45 jaar prettige ervaring

Prima behandeld

Deskundig en vriendelijk

Ervaring

Was gewoon goed nieuwe tandarts weet haar naam niet meer

Vriendelijk

Vriendelijke en duidelijke benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een prettige kennismaking.

Kennis gemaakt met Bart Bernasco. We hadden een controle afspraak met het hele gezin. Nieuwe tandarts toch een beetje spannend, maar men. Bernasco heeft een prettige eerste indruk achter gelaten. Zijn manier van uitleggen is heel kindvriendelijk. Al met al een goede ervaring.

Spannend

Eerste bezoek weer nieuwe tandarts. Ben erg bang van tandartsen. Dit bezoek was controle weet dus nog niet hoe de nieuwe tandarts werkt. Eerste indruk redelijk.

Zeer vriendelijke tandarts

De tandarts was erg vriendelijk en empathisch.

Fantastisch geholpen.

Precies volgens de afspraak van vorige keer de halfjaarlijkse behandeling gekregen.

Goed!

Snel aan de beurt, vriendelijke mensen en al mijn vragen beantwoord

Fijne tandarts

Ik ben goed geholpen, fijn om weer naar een gezond gebit te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg goed ervaring met de tandarts

Erg blij met de bewerking aan mijn tand

Hele fijne service

M'n zoon ging mee en daar gingen ze enorm goed mee om.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima, snel e goed geholpen

we hoefden deze keer niet lang te wachten, slechts 10 min. Aardige tandarts en assistente, was de eerste keer, omdat zij daar nieuw zijn, maar verder vriendelijk en mijns inziens prima geholpen.

Correcte samenwerking

Geen wachttijden en altijd vriendelijk en belangstelling voor de medemens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lieve tandarts niks op aan te merken

Prima dienstverlening

Uitstekend geholpen, en zeer vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik heb vertrouwen in de verdere behandeling

1e kennismaking met de vervanging van tandarts Noorlag is goed bevallen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd heel vriendelijk en prima behandeling.

Helemaal prima

Vriendelijk personeel. Vertellen wat ze gaan doen.

Goede behandeling

Zeer vriendelijke behandeling.