Goede behandeling

Zeer vriendelijke behandeling.

Professioneel

Ruim de tijd voor controle en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk positief heldere uitleg ondersteund met gegevens.

Er werd rust en tijd genomen voor uitleg van voorgestelde behandeling

Zie volgende punt.

Een kies is afgebroken. Toestand van kiezen is niet best. Wordt in overleg een behandeling voorgesteld. Uitleg, tot nu toe, prima. Na 2 foto’s twee vervolgafspraken gemaakt. Ik heb er vertrouwen in.

Pefect

Chapeau voor alle medewerkers Altijd stipt op tijd en vriendelijk

Helemaal prima

Snel op tijd en goed behandeld.

Heel goed gedaan

Goede uitleg

Kreeg goede informatie over wat ik kon doen met me probleem over me tanden voelde dat het werdt begrepen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor de eerste keer deze tandarts gelijk fijn gevoel, goed overleg wat voor behandeling hij gaat doen, en vooral wat evt mogelijkheden zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige uitleg voor de vervolg afspraak! Ben altijd zenuwachtig voor behandeling.

Prima geholpen

Vriendelijke medewerkers, prima resultaat

Vak mensen

Altijd goed geholpen ook leuk voor een gesprekje

Vriendelijk en goed geholpen

gewoon goed.

gewoon correct en goed geholpen.

Perfecte service!

Onverwacht problemen met een tand. Ik ging langs om te vragen of iemand het kon beoordelen (vrijdagmiddag, dus teefonisch niet meer bereikbaar) Werd direct gezien door een assistent en daarna is het gelijk opgelost door een tandarts. Echt super vriendelijk en goed geholpen! En er is mij een tripje naar de spoedplek in Goirle bespaart gebleven :)

Kundig geholoo op en

Moest wel lang wachten , dagen, maar mijn vestankuzen zijn er uur ennde pijn is weg

Veel kennis

Veel kennis jammer van zoveel wisselingen we weten nooit wie we krijgen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alleen jammer dat je een kwartier later geroepen word terwijl er niemand in behandelkamer voor je zit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer fijn geholpen, erg op mijn gemak gesteld

ik ben absoluut geen held bij de tandarts, Martine heeft mij weer gerustgesteld, en prima geholpen

Erg aardige en hulpzame mondhygiëniste

Erg aardige en hulpzame mondhygiëniste

Vreemd

Het voelt vreemd als je mekaar niet begrijpt. En als de assistente als een soort van tolk. Mag functioneren

Geen bemerkingen

Zie boven

Goede behandeling

Behandeling is goed. Jammer dat de mondhygiëniste weinig spraakzaam is.

Begrip voor mijn angst

Heel geruststellend, kalm en vriendelijk.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen