De behandeling is goed gegaan.

Goed en netjes geholpen

Je kan relaxed naar binnen gaan en je wordt netjes geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat wanneer een afspraak door een congres in okt. En geannuleerd vanuit praktijk. Pas in febr. Ingehaald kan worden. tandarts; super tevreden over en vriendelijk!

Geen klachten.

Aan de balie hele aardige mensen en de tandartsen en assistenten doen hun werk prima.

Vriendelijk geduldig en deskundig

Zoals je hoopt dat het zal zijn

Prima geholpen

Prima geholpen

aardige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt op je gemak gesteld

Positieve ervaring . Aardige mensen, je wordt op je gemak gesteld. Ook al is het nooit een pretje om naar de tandarts te gaan natuurlijk.

Rustig, ervaren en vriendelijk

De tandarts had duidelijk aandacht voor mijn angst voor de behandeling. Hij vertelde tijdens de behandeling duidelijk wat hij ging doen. Dat stelde me gerust.

deskundig bezoek

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik voel me op mijn gemak

Er wordt tijd voor je genomen je wordt op je gemak gesteld. Er wordt prima uitleg gegeven. Gezellig team.

Altijd vriendelijke medewerkers.

Prettig.

Ďuidelijk

Vriendelijk. Wordt op mijn gemak gesteld. En duidelijk uitgelegd wat er gedaan wordt

professionele behandeling

rustige, professionele behandeling, duidelijke uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Naam van de twee tandartsen weet ik niet meer

Normaal gsproken ben ik heel tevreden over uw praktijk. Maar nu ik een vervelende pijnlijke kies had, die een wortelkanaal behandeling nodig maakte, overkwam me toch iets raars. Tijdens de tweede "behandeling" was de tandarts al even bezig toen er iets mis bleek. Er zat een stukje vijl in de weg. Blijven zitten na de eerste behandeling blijkbaar. Kaak chirurg ?? Nog een dure behandeling of niet behandelen en trekken want het risico dat er binnen korte tijd weer een ontsteking zou zitten was groot. Gekozen voor trekken, maar ik heb het gevoel dat het me allemaal een beetje overkomen is. Een stukje vijl afgebroken en blijven zitten ???? Kan dat zomaar.

Fijne mensen

Beetje jammer dat voor schoonmaken ik een andere afspraak moet maken. Hopelijk volgende keer gewoon met de controle meenemen

Prima hulp en toelichting

Adequate behandeling die hoe wordt uitgelegd

Tevreden goede service. Goed advies

Prettige sfeer

Mijn tandarts en zijn assistente zijn erg toegankelijk, luisteren goed naar je wensen en werken super samen.

bart bernasco top tandarts

Bart benasco hele goede tandarts. rustig duidelijk kundig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden over mijn tandarts!

Tandarts A. Tsakov en assistente Daisy verlenen mij altijd hulp met een lach :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

wederom een keurige behandeling bij de mond hygiëniste

binnengeroepen op tijd behandeling zoals verwacht ook binnen de afgesproken tijd weggegaan met gewenst resultaat

Vriendelijk

Prima. Vriendelijk personeel.

Very good.

Very friendly and efficent service. The 2 women who looked after me were most kind.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen