Vriendelijk

Prima. Vriendelijk personeel.

Very good.

Very friendly and efficent service. The 2 women who looked after me were most kind.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel blij met mijn overstap

Als nieuwe patiënt voor de eerste keer geweest. Was meteen al onder de indruk van de inrichting en de vriendelijke assistente aan de balie die iedereen probeerde te bereiken ivm ziekte tandarts. Was enorm gehecht aan mijn vorige tandarts die met pensioen is gegaan vandaar de overstap. Ik ben toegevoegd aan Romy. Was ook haar eerste dag. Ze stelde me meteen erg op mijn gemak zo ook haar assistente. Kreeg goede uitleg bij de handelingen die ze verrichte en vond haar allert. Ze zag dingen waar mijn vorige tandarts nooit over heeft gesproken. Gaf ook goede uitleg over eventueel te nemen acties bij een volgende afspraak. Ook de nieuwe afspraak plannen verliep erg prettig direct een mail ontvangen waarin de volgende afspraak stond vermeld. Was erg tevreden toen ik de deur uitliep en blij dat ik de volgende keer met een gerust hart weer kan komen en met de overstap, want een bezoek aan de tandarts is niet mijn sterkste punt. Ps bij de vraag wie mij als laatste heeft behandeld is naar mijn weten Romy geweest maar die naam zie ik er niet tussen staan vandaar onbekend ingevuld Met groet, Georgina Hesterman

Ronduit prima

Meedenken en vakmanschap

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd aan de beurt Goede uitleg wat er te gebeuren stond

Vakkundig geholpen

Prima behandeling van mondhygiëniste, vertelt duidelijk wat ze gaat doen

Was weer prima

Alles was weer goed en fijne uitleg gehad over de behandeling

Alles naar tevredenheid.

Zoals altijd naar volle tevredenheid.

prima behandeld.

goed behandeld, en rustig verteld wat ze ging doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed en deskundig geholpen!

Ik kon snel terecht en ben goed geholpen. Ook duidelijk uitgelegd waar het probleem zat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben hartstikke tevreden.

De wachttijd was kort en ben tevreden over de behandeling.

Correct behandeld

Mijn halfjaarlijkse controle was helemaal prima. De mondhygiëniste heeft het tandsteen verwijderd en daarna kwam de tandarts nog even alles checken. Helemaal super.

Prima behandeld

Prima behandeld

Geduld

Nieuwe tandarts Bart kwam heel rustig over heel belangrijk omdat ik tandarts niet leuk vind

Correct

Tijdens de behandeling was er een goede communicatie tussen tandarts, assistente en mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Philip denkt goed mee met het komende behandel plan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima,aardig en zorgvuldig geholpen.

Zie boven!

Ik wordt goed behandeld

Krijg goede uit leg . En ze doen me netjes behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

de behandeling verloopt rustig , er wordt regelmatig even gestopt.

er heerst een prettige sfeer en er wordt goed gereageerd wanneer ik wil dat dat er even wordt gestopt om te slikken enz.

Slechte service

De meeste tandartsen werken maar parttime, waardoor je bij klachten veel langer moet wachten. Je mag niet bij een andere tandarts terecht. Geen service noem ik dit.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Proffesioneel

Duidelijkheid !

Goede ervaring

Was de eerste keer dat ik bij deze mondhygiëniste kwam goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede uitleg over te zaken die gedaan moeten worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima op tijd geholpen bij tandarts en moindhygieniste.

Geen op- of aanmerkingen

Prima ervaring

De mondhygieniste heeft mijn gebit gereinigd en de tandarts alles gecontroleerd en een gesprekje gevoerd,prima

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen