Prima ervaring

De mondhygieniste heeft mijn gebit gereinigd en de tandarts alles gecontroleerd en een gesprekje gevoerd,prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zo veel liefde voor hun werk

Angel en Daisy zijn 2 toppers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wil graag behandeld worden door de zelfde behandelaar

Hoogst mogelijke score

Cijfer spreekt voor zich.

Heel geduldig en aardig.

Ik had een afspraak bij Daisy, mondhygiëniste. Ik was blijkbaar al een hele tijd niet geweest dus ze had wel wat werk bij me. Niet geheel pijnloos maar zo ontzettend lief en geduldig. Heel fijn.

Uitstekend.

Heel vriendelijk en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Fijn geholpen

Alleen tandsteen verwijderd, dus een makkie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn nieuwe tandarts was een hele lieve en zorgzaame tandarts en deed ook alles goed wat een tandarts moet doen ben erg blij met deze nieuwe tandarts

Ik ben goed en vriendelijk geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en korte wachttijden

Nvt

Geen

Geen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Begreep me slecht

Tandart praat slecht Nederlands , assistent moest vertaling doen. Moest duidelijk uitleggen wat ik voor klachten had . Het was duidelijk te zien dat m’n tand half afgebroken was. Uiteindelijk we netjes gewerkt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne rn heel vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig, zorgzaam en zer klanvriendelijk

praktijk is altijd super schoon en netjes. Personeel is erg vriendelijk, flexibel en deskundig. Er wordt altijd prima zorg geleverd.

Prima tandarts

Prettige manier van werken.

goed geholpen

Heel goed en alles onder 1 dak

Alleen maar positief

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Top tandarts, erg vriendelijk en vakbekwaam

Geen lange wachttijden

Keurig op tijd geholpen. Correcte behandeling.

Een goede ervarong

Op correcte en zorgvuldige wijze behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben tevreden over het advies en behandeling.

Ik heb een goed gevoel over de behandelaar. Mijn vetrouwen is toegenomen.

Is heel goed

Goede ontvangst en aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige tandarts die luistert en in oplossingen denkt.

Rustig en vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en prettige sfeer en omgeving

Ik ben goed en volgens afspraaktijd geholpen, alleen het komen en gaan van tandartsen vind ik jammer/ lastig. Dat je telkens te maken krijgt met een andere tandarts. Ik was namelijk heel erg tevreden over tandarts Louk Driessen .

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen