Vriendelijk

Vriendelijke tandarts en assistent.

Keurig volgens afspraak

Snel geholpen

Met aandacht en vakkundig geholpen

Alles is geweldig

Alles is geweldig, vriendelijk gedrag, geduldig, volledig transparant

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed vakman, is rustig en neemt de tijd

Tandarts gaf duidelijk antwoord op al mijn vragen, hij dacht met me mee, stelde mij gerust, was betrokken en heel aardig en nam de tijd om de behandeling goed uit te voeren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijne tandarts en assistente en mondhygiëniste

Ik ben al jaren klant bij Peter van de Kletersteeg een top tandarts en laatst ben ik heel goed geholpen door de mondhygiënist naam ben ik vergeten dus al bij al heel te vreden

Wordt op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er vriendelijk en geruststellend personeel.

Prettige ontvangst en handelingen werden duidelijk uitgelegd. Ik wist wat ik kon verwachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vond fijn dat ze voor onze zoon genoeg tijd vrij maakte. En positief benaderen. Advies was goed. Wil natuurlijk niet dat hij gaatjes krijgt. Hij heeft ook losse tanden. (Ik heb niet onthouden hoe de tandarts heet)

Moeizaam

Vond het minder in een korte tijd wederom overgezet te worden naar een andere tandarts, maar na veel heen en weer geschrijf tandarts A, Tsakov genomen omdat mijn man deze tandarts mij aanbeveelde. Moet zeggen geen slechte keus geweest, heel sympathieke man. Nu maar hopen dat hij mijn oude tanden nog in het gareel kan houden.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Minpunt: grote verloop van doorgaans part-time verbonden tandartsen, waardoor weinig binding met 1 tandarts ontstaat en in geval van spoed je maar moet afwachten wie er toevallig "dienst"heeft.

Prettig

Mijn tanden werden getrokken,ik werd gerustgesteld . Werd duidelijkuitgelegd water ginggebeuren.

een rustige tandarts

vriendelijk en een rustige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ondanks de onpersoonlijke aanmelding via scherm toch vriendelijkheid ondervonden

vriendelijk gezicht bij de balie, hartelijkheid bij de mondhygiëniste.

snel en vakkundig geholpen

prettig contact

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, netjes en prima geholpen.

Controle bezoek. Foto gemaakt na lichte klachten. Niets verontrustends te zien. Wordt in de gaten gehouden. Tandsteen verwijderd. Netjes, vriendelijk en goed behandeld.

Vriendelijk geholpen

Controle afspraak. Vriendelijk geholpen. Duidelijke communicatie

Indy is vakkundig

Professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bijzonder goed geholpen bedankt daarvoor

Goed net als altijd

zeer goed

Rustig, verteld alles wat er gaat gebeuren en is kind vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We zijn prettig en kundig geholpen.

We zijn prettig en kundig geholpen. Hebben Angel al jaren als tandarts en vinden hem erg fijn!

Vriendelijk, goede uitleg.

Goede vriendelijke behandeling, goede uitleg wat er gaat gebeuren.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen