Goed advies van nieuwe tandarts

Goed advies van nieuwe tandarts

Gezellig

Bijna leuk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben uitstekend geholpen door een vriendelijke tandarts en zijn assistent.

deze keer was mijn afspraak maar van korte duur alleen werd ik, net als altijd, goed geholpen en was het personeel erg vriendelijk.

mijn ervaring was prettig

ik ervaar het bezoek als prettig.

Snel en goed geholpen.

Goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling prima, maar spoedgeval onvoldoende

Er was een spoedgeval, want mijn afspraak met 45 minuten uitstelde. Het was prettig geweest als mij dat was medegedeeld. Misser! Overigens zeer matige enquête. Laat responsegever geen enkele ruimte. En dan is een dergelijke vragenlijst volkomen invalide. Onderstaande vragen zijn te eenzijdig en zonder enige nuance. Stel aanbevelen ja en 3 voor beoordeling? Er moet een gedwongen keuze gemaakt worden. Het is dus altijd óf ja óf nee.

prima geholpen

Fijn contact met de mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd weer een prettig bezoek

Vriendelijke ontvangst en goed geholpen. Vragen duidelijk beantwoord.

Gehaast

De tandarts heeft bij een controle nog geen 30 seconden in mijn mond gekeken en vond er al van alles van. Deze tandarts nooit meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Is vriendelijk en maakt een vakbekwame indruk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn man en ik waren zeer positief over onze nieuwe tandarts, hoewel zijn voorganger Henk Noorlag n

De tandarts begint met het stellen van vragen om zich een beeld te kunnen vormen van de aan de orde gestelde tandheelkundige klachten. Hij bekijkt en stelt een diagnose en vertelt vervolgens wat hij gaat doen. Er is ruimte voor eigen inbreng. Aan het eind van de behandeling heeft hij ook een plan voor de toekomst. Voor mijn vrouw was belangrijk dat ze verdoofd kon worden hoewel dat aanvankelijk werd ontraden. Niettemin was de patient koning(in).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De bereikbaarheid van de praktijk is om te huilen

Met de tandartsen en assistentes heb ik niets dan zeer goede ervaringen. Maar de front-office van de praktijk blijft na al die tijd nog steeds een drama. Aanbeveling dan ook puur op basis van de klantvriendelijkheid en de kundigheid van de tandarts en zijn assistente. Omdat dat voor mij zwaarst weegt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

IK BEN ALTIJD GOED BEHANDELD.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende, rustige, duidelijke tandarts + assistente kortom top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en vriendelijk; zoals ik daar gewend ben

Naar de tandarts voor een behandeling is nooit leuk maar vriendelijk en bekend personeel is dan fijn en geruststellend

heel goed

Ik vind het prettig dat ik geholpen wordt door P. Kletersteeg. Ik heb hierin vertrouwen

Vriendelijk behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding en uitleg.

Mijn zoon met het syndroom van down daar kunnen ze goed mee overweg, leggen alles goed uit en stelt hem erg gerust.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling, gelukkig pijnloos :)

Prima!

Netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, goed antwoord op vragen.

n.v.t.

Deskundig en klantvriendelijk

Fijn dat ik gelijk geholpen werd aan de gaatjes in mijn tanden zo net voor mijn vakantie.

Prima zoals altijd...

Snel geholpen, fijne behandeling, professioneel!!!

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen