Meedenkend vriendelijk

Professionele, mensgerichte behandeling

Het stap voor stap vertellen wat er gaat gebeuren geeft rust en vertrouwen. Ik word op mijn gemak gesteld terwijl ik verre van een "tandarts-" held ben. Het verrichten van de werkzaamheden worden consistent met de sfeer goed uitgevoerd, dat vind ik knap

Goede zorg

Juiste uitleg Rustige behandeling Niet gehaast

Vakkundig en betrokken

Duidelijke uitleg vooraf en de behandeling zelf ging prima!

Controle met fijne tips

Mijn gebit is vrij grondig gecontroleerd. Ik mocht meekijken naar wat de tandarts zag en kreeg fijne tips over wat ik zelf kon doen na het bezoek. Het voelde niet gehaast, zoals ik het gevoel had bij mijn laatste controle.

Goed en pijnloos geholpen

Fijne tandarts, vriendelijk en iemand die alles wat er gaat gebeuren goed uitlegt. Je hoeft hier geen angst voor de tandarts bij te hebben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

meteen geholpen (stuk tand eruit) deskundig en vriendelijk

vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling is goed en professioneel

Snelle en goede service

vriendelijke en kundige tandarts

Uitstekende behandeling

Mijn ervaring met de Samenwerkende Tandartsen Dongen, ik ben daar heel positief over met name de behandeling door Sanne v.d. Linden. In mijn ondergebit waren nog 6 tanden aanwezig en die moesten eruit, door mijn angst syndroom stond ik niet te trappelen voor deze behandeling, Sanne en haar assistente stelden mij gerust en de behandeling verliep voor spoedig, ze gaven me wat adviezen die ik heb opgevolgd. Mijn tandartsangst was gelukkig door verdwenen. Ook de behandeling voor een onderkaak prothese door mevr. Buiks verliep voorspoedig, het paste perfect en had een mooie uitstraling. De ochtend na de behandeling viel mijn nieuwe onderkaak prothese op de tegelvloer in de badkamer, stukje van een voortand afgebroken, (domme actie) gelukkig heeft de tandartsenpraktijk dezelfde dag nog maatregelen getroffen op dit op dit lossen, heel erg bedankt hiervoor, en de kosten 0 euro!!. Ik kan het iedereen aanbevelen, om contact op te nemen met de Samenwerkende Tandartsen Dongen voor het behandelen van uw gebit, prima vriendelijke tandartsen en assistentes. Met vriendelijke groet, Pieter.

Prettige behandeling

Het was een prettige behandeling, alleen wil ik graag in het vervolg alles in 1 afspraak gedaan hebben. Nu moet ik sinds een half jaar geleden, elke keer een keer extra terug. Dus ipv 2x zijn het nu 4 afspraken in een jaar. Dat vind ik niet fijn. Zal wel met extra consult=extra geld te maken hebben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles op tijd en professioneel geholpen.

Nagenoeg geen wachttijden. Tijdens de behandeling werd uitgelegd wat ze gaan doen. M.a.w. geen enkele negatieve punten. Ben geholpen door een vrouwelijke tandarts en een vrouwelijke mondhygiëniste (prefect).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en goede persoonlijke zorg

fantastisch

Bij de mondhygienist Stephanie is het altijd leuk om naar toe te gaan.Ik heb doordat ik er al zo lang bij haar kom een speciale band opgebouwd en ik vind het prettig om daar haar behandeld te worden. Zij zorgt dat mijn gebit goed gezond blijft door om de 3 maanden mijn gebit goed schoon te maken en zij doet dat zonder dat ik pijn heb. We kletsen tijdens de behandeling over alles en daardoor is het gezellig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne sfeer, vriendelijke en kundige tandarts

Prima maar onbetaalbaar geworden

Prima behandeling maar een implantaat met kroon is niet meer te betalen. 2900euro totaal. Heb nu het eerste deel voldaan. 1750euro voor het plaatsen van de implantaat. Voor mij wel de laatste om dit financieel te trekken. Dan maar een gat in de mond.

Snel geholpen

Snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, doet haar werk uitstekend en voel me erg op mijn gemak.

Ben erg tevreden met mijn mondhygiënist! Ze is altijd vriendelijk, doet haar werk uitstekend en voel me erg op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en op mijn gemak gesteld.

Was zenuwachtig. En door de medewerkers gerustgesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig.De inplantoloog is een mensenmens.Hij houdt rekening met de patiënt.

De patiënt.Hij geeft een duidelijke uitleg over de behandeling en neemt de angst weg.Ook de assistente speelt daarbij een belangrijke rol.Denazorg is eveneens prima.

Helemaal prima

Duidelijke uitleg tijdens de behandeling en zelfs telefonisch contact een dag later voor de nazorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts en vriendelijk.

Goede behandeling en advies

plezierige behandeling

Eigenlijk anders dan ik had gedacht. Bij de behandeling van een half jaar hiervoor is mij gezegd: je moet eerst ervaren of de pijnklachten nu over zijn. Zo ja, dan wordt bij de volgende controle de behandeling verder afgerond. Met dit vooruitzicht bezocht ik op 11 juni de tandarts. bij verrassing was een 2e behandeling niet meer nodig (pijnklachten zijn over). Aangezien ik niet zo'n "held" ben, had ik mij al ingesteld op een vervolgbehandeling. Prima! De arts had dus een goede diagnose gesteld.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen