Vriendelijk ontvangst

Goede behandeling

Op tijd en goed behandeld.

Heel fijn

Heel fijn , waarom? Ze zijn heel aardig . Zeggen precies wat ze gaan doen

vriendelijk

vriedelijk

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en ervaren tandarts en assitentezoals boven!

Ik ben altijd vriendelijk behandeld en hen de tandarts is ervaren en kundig! Tevens zijn assistente!

Gewoon goed

Prima geholpen en te woord gestaan Zowel tel voor afspraak als met de behandeling bij mondhygiëne

Fijne tandartspraktijk

Ik wordt altijd prima geholpen en alles verloopt soepel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling was weer goed en dat al vele jaren!

De behandeling was weer uitstekend en dat al vele jaren!

Prima praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijk uitleg van de mogelijkheden en ook risico's.

De implantoloog was duidelijk/helder in de mogelijkheden voor implantaten en heeft tevens ook toegelicht wat de risico's zijn. Wel schrik ik enorm van de torenhoge kosten voor implantaten. Dat vind ik dus absurd. En heb ik ze nodig om te kunnen blijven kauwen; niet voor mijn plezier of voor het esthetische aspect. De behandeling zelf heb ik nog niet gehad, dus ik beoordeel alleen op het intake gesprek! P.s. de manier van puntenwaardering hieronder vind ik zeer manipulatief en verre van correct! 0-6 niet aanbevelen, 7-8 neutraal, 9-10 aanbevelen. Zeer slecht dit!! Ik zou aanbevelen, om dit aan te passen!!

Verrassend / verwarrende ervaring

Andere tandarts dan we verwacht hadden, onze eigen tandarts was vertrokken. De nieuwe tandarts wilde een kind van 9 op school tanden laten poetsen. (Hoe krijgt een kind een hekel aan de tandarts?) Kind van 11 moest met spoed aangemeld worden bij de ortho, ondanks dat ze nog niet klaar is met wisselen. Ouder 1 moet toch echt een keer oude vullingen laten vervangen ondanks dat hij dat niet wil en er geen last van heeft. Bij ouder 2 moet met spoed een kies verwijderd worden ivm een infectie. Geen idee of er andere mogelijkheden zijn, bij zoiets ontbreekt bij ons de kennis en moeten we op de tandarts vertrouwen. Heb hierover al met een assistente gesproken. Deze ervaring is met een tandarts, met praktijk prima ervaring.

ALtijd goede behandeling

Duidelijk uitleg van wat er eventueel kan gaan gebeuren.Bij iedere controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen met dringend probleem

Prettig

HEEEEL bijzonder!!!

Bij mijn halfjaarlijkse controle werd geconstateerd dat ik een beetje tandsteen heb bij het draadje bij mijn ondertanden. Voor de rest zag mijn gebit er goed uit. Tot mijn grote verbazing werd de tandsteen niet verwijderd wat normaliter wel altijd werd gedaan. Heb gevraagd om dit te doen maar het was niet zoveel zei de tandarts, zou de volgende keer wel kijken. Daarnaast werd er gezegd dat een mondhygiëniste een gebit pas echt schoon kan maken! Heel bijzonder, heb dit in al die jaren dat ik klant ben bij jullie nog nooit meegemaakt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Goed ontvangen en behandeld

Goed ontvangen en behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding tijdens de behandeling. In een ontspannen gemoedelijke sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk ontvangst en er word vakkundig gewerkt

als je tandpijn hebt proberen ze je zo snel mogelijk in te plannen. mijn tand was afgebroken en er binnen een week gemaakt terwijl er 8 werkdagen voor stond, Nou heb ik 20 januari op mijn 50ste verjaardag toch nog een mooi gebit.

Nette behandeling

Een nette en correcte behandeling

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen