fijne mondhygiëniste

zie boven

Behandeling is oké.

Binnenkomst is ietwat onpersoonlijk (aanmelden op scherm). Niet altijd iemand achter de balie. Maar dat zal wel bij deze tijd horen.

Fijne en kundige mensen.

Prettige mensen om door behandeld te worden.

Een hele goede ervaring

Ik ben heel goed behandeld en wat ik heel belangrijk vind dat ze tussendoor stopte met boren zodat ik kon slikken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd tevreden over de behandeling bij de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

En eindelijk is een x op tijd aan de beurt !!

Mijn ervaring was redelijk

Ik heb nu al 2 tandartsen gehad die heel moeilijk Nederlands spreken...ik moest hun zelf aanvullen omdat ze niet de juiste woorden kunnen vinden. Dat is niet erg maar ik ervaar t niet als heel fijn.

Een geweldig team

Ben blij met jullie, geven antwoord op mijn vragen en vertellen precies wat ze gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en goed zoals gewoonlijk

Vriendelijke mensen, goede service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd, vriendelijk en duidelijke uitleg

Correcte halfjaarlijkse controle

Vriendelijk, vakbekwaamheid

Snel geholpen, goed advies

Exact op afgesproken tijd geholpen en goed advies over vervolg

Heel goed behandeld

Ik ben al meer door Angel en Daisy behandeld dat is gewoon top

Professioneel

Gewoon een goede behandeling

Keurige behandeling

Keurige behandeling

Erg behulpzaam

Afspraak gehad met Hans Tuijl (nieuwe) tandarts in de praktijk. Erg vriendelijke en spontane tandarts, heel tevreden!

Fijne tandarts

Al jaren een fijne tandarts Maar dat hij steeds op en neer moet lopen om twee behandelkamers bij te houden komt erg gestresst over en lijkt me voor de patiënt ook niet prettig en voor hem zelf!

Was erg goed

Een vriendelijke man, legde alles duidelijk uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb niet gekregen wat ik van mijn bezoek verwachte

Nu mijn tandarts met pensioen is krijg ik een nieuw tandarts dan verwacht je dezelfde behandeling als normaal. Deze nieuwe kerk mijn gebit ook na en omdat ik al jaren geen werkzaamheden heb aan mijn gebit was ik zo klaar. Maar voorheen werd dan het tandsteen verwijderd en dat doet deze nieuwe niet. Ik moet naar een hygiëniste dit valt mij tegen

Ervaring is prima

Ik heb het contact als prettig ervaren

word netjes geholpen

prima ervaring

Ervaring en vriendelijkheid!

Zeer ervaren tandarts en tot nu toe hele goede behandel methode.

Prima lokatie

Prima lokatie met mensen die weten wat hun vak inhoud. Vriendelijk en duidelijk uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige afspraak met behandeling .

Prettige ontvangst met een belangstellend gesprekje. Behandeling en afspraak gemaakt voor volgende controle.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen