Goede uitleg

Ben goed voorgelicht, alleen had ik het verleden jaar al willen weten, dan had ik m'n zorgverzekering erop aangepast

Slecht

Het is dat ik geen 0 sterren kan geven. Afspraken worden vaker afgezegd dan dat ze doorgaan en telkens een andere behandelaar. Ook bij het afmaken van een wortelkanaalbehandeling net voor mijn bevalling werd de afspraak afgebeld met het bericht dat ik een nieuwe afspraak zou krijgen maar omdat het systeem niet werkte kon dat niet gelijk, daarna niets meer gehoord en volgende afspraken werden ook weer afgezegd. Het zou zogenaamd geen kwaad kunnen om de kies zo te laten. Door het uitstellen moet ik nu naar een specialist voor een speciale wortelkanaalbehandeling of mijn kies moet getrokken worden, tot zover geen kwaad dus.. of €700 armer of een kies armer. Dit had door beter handelen van de praktijk zeker voorkomen kunnen en moeten worden. Ik ga dan ook op zoek naar een nieuwe tandartsenpraktijk.

goede behandeling

Goede behandeling

Persoonlijk

Was goed

Vindt het altijd eng Maar wordt echt op mijn gemak gesteld

Hele goede deskundige tandarts

De tandarts heeft een prothese voor mij gemaakt. Ik ben daar zeer tevreden over

Altijd fijn

Ik heb veel angsten rond de tandarts, maar Angel en Daisy stellen me altijd goed op mijn gemak. Top team!

Vakkundig en vriendelijk personeel

Vakkundig en vriendelijk personeel.

goed keurig verzorgd

Netjes behandeld, vriendelijk hygiënische praktijk netjes behandeld op afgesproken tijd

goede verzorging

fijne tandarts en assistente,

Patiënt geruststellen. Transparant over de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nog even wennen aan nieuwe tandarts

Tevreden over de behandeling. We zoeken nog iets meer interactie met de nieuwe tandarts, om de beleving iets persoonlijker te maken. Toch belangrijk voor kinderen.

Rustige tandarts

Ik werd op mijn gemak gesteld door de tandarts en de assistente.

Gewoon prima ervaring

Altijd vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, goede uitleg en persoonlijke benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes en correct behandeld,goede uitleg gegeven

Snel en goeie uitleg

Snel en goeie uitleg

Prima geholpen!

Mijn tanden werden weer mooi gerepareerd. Zelfs een extra gaatje werd gelijk meegenomen!

hele fijne tandarts

Ik had dezelfde tandarts in kaatsheuvel maar ze zijn uiteindelijk hierheen gegaan. Precies daarom ben ik ook overgestapt naar deze praktijk. Hele vriendelijke, begripvolle mensen die alles goed uitleggen en stap voor stap uitvoeren. Dit neemt bij mij een groot deel angst voor de tandarts weg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Positief ook voor onze kinderen.

Fijne controle en prima uitleg.

Klantgerichte service

Uitstekende service, bereikbaarheid Deskundige behandeling, vriendelijke benadering

Stephanie is een topper

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed geholpen door een vakkundig persoon.

Mijn eerste keer bij de specialiste is mij goed bevallen, ik was best nerveus maar het is meegevallen, ze stelde me gerust en legt alles op een rustige en fijne manier uit. Geen drempelvrees meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes en perfect behandeld!

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen