Netjes en perfect behandeld!

klantvriendelijk

duidelijk en klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, Goede adequate, no nonsens dienstverlening

- geen overige opmerkingen / aanvullingen, in deze !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geregeld en professioneel geholpen

Zie boven

Goede behandeling

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg.

Kundige tandarts

Prima werk geleverd, kies trekken en kies vullen. Goede strategie toegepast nagenoeg geen last van gehad. Jammer dat deze jonge tandarts weggaat talentvolle jongeman.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorg dat de balie bemand is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Binnen 2,5 uur na telefonische melding al geholpen!

Vlotte, plezierige en duidelijke afhandeling van het probleem.

Na 30 jaar een nieuwe tandarts is even wennen

De nieuwe tandarts is vriendelijk en lijkt kundig. Ik had het fijn gevonden als ze zich even voorgesteld had.

Goede behandeling

Fijn contact en belangstellend. Goede uitleg over de behandeling en voortgang.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed geholpen. Ze zijn duidelijk en nemen de tijd voor je.

Prima en vriendelijk

Vriendelijk ontvangst. Er werd ook netjes toegelicht wat er werd gedaan. Al met al een prima ervaring

vriendelijk en deskundig

vriendelijk en deskundig

zeer tevreden

ik word altijd vriendelijk geholpen. alles wordt duidelijk uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

een woord is genoeg : perfect

Wat hierboven staat zegt genoeg

Uiterst tevreden

Vorig jaar overgestapt naar deze tandarts en mondhygiënist en tot nu toe uiterst tevreden. Vriendelijk, doen goed hun werk en eerlijk advies.

Hele fijne tandarts

Goede ervaringen, nemen de tijd voor je Ben heel tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles verloopt altijd goed en er wordt goed met je meegedacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Omdat mijn zorgvraag niet dringend was werd ik boven verwachting werd ik snel geholpen

Enkele dagen voor de kerst brak een stuk van mijn vulling en/of kies. Omdat ik er op dat moment geen last van had heb ik een afspraak gemaakt voor begin januari als eerste mogelijkheid. Dezelfde dag werd ik teruggebeld omdat er een afspraak is komen te vervallen en kon ik de volgende dag al terecht. Top! Ging ik toch wat geruster de feestdagen tegemoet.

Prima in orde

Zowel voor mijn vrouw als voor mij, perfect!!!

Vriendelijk, meedenken, hulpvaardig

Lief en behulpzaam ben ik opgevangen. Fijn gesprek.

Vriendelijke zeer kundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles is tip top in orde.

De praktijk is schoon en opgeruimd. De apparatuur is professioneel. De medewerkers zijn vriendelijk. De behandelingen zijn altijd goed uitgevoerd.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen