Fantastisch!!

Onze tandarts M. Pouwels en onze tandartsassistente Yvonne zijn geweldige dames! Ze zijn super enthousiast en ontzettend goed met kinderen (en tanden) Wij hopen dat we deze dames nog heeeel lang hebben als onze tandarts en tandartsassistente. Geweldig! Lieve groet, Frits, Joyce Yves, Vince Liv en Loïs Klijs

Deskundig

Deskundig. Geeft advies. Vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een heel vriendelijke tandarts, die alles goed uitlegde. Ik voelde me op mijn gemak. Een vriendelijke mevrouw achter de balie.

Pijnloos

ben altijd verschrikkelijk bang geweest maar heb nu al verschillende behandelingen ondergaan heb nu alles pijnloos ervaren wat n vooruitgang

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kon met spoed terecht. Fijn zo vlak voor kerst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd heel goed geholpen

Prima geholpen door tandarts

Gewoon prettig

Vriendelijk en prettig

Niet goed

Je kan pas na ruim 2 maanden terug komen om een gaatje te vullen. Geen vast aanspreek punt / geen vaste tandarts, iedere keer iemand anders. De tandarts die ik nu had is de zoveelste die weer weg gaat. In het verleden zijn er heel veel dingen al mis gegaan; spalkje fout herstellen, waardoor opnieuw naar de orthodontist en allerlei behandelingen moeten ondergaan. Onjuist bejegend aan de telefoon door baliemedewerker, ect.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

prima geholpen

ben zeer snel geholpen, (bij een ontsteking)

kundig en rustig.

mooie rustige en sfeervolle omgeving, wat meewerkt om tandartsschrik te dimmen. een compliment voor de originele kerstboomversiering !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was heel vlug weer weg

Ik ben misschien maar. 2 minuten binnen geweest Normaal wordt er nog tandsteen verwijderd Nu werd er vlug gekeken ik was dit niet gewend

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Peter van der Kletersteeg is een deskundige tandarts. Wordt weer prima geholpen.

Wederom prima

Goed zoals altijd bij Peter en Miriam!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was een aantal jaar niet geweest ivm corona. Was weer schrikken om te gaan. Maar werd goed opgevangen.

goede persoonlijke zorg!

Als het gaat om tandartsbezoek ben ik geen "held". Ik ben nu 73 en ik denk, dat dit ook niet meer zal overgaan. Toch kom ik voor alle controles; ik wil mijn gebit niet verwaarlozen. Ik vind het prettig een vaste tandarts te hebben, die dit een beetje begrijpt..

Vriendelijk En deskundig

Vriendelijk geholpen. Vooral de kinderen Helaas erg lange wachttijden voor gaatje. Anderhalve maand vind ik erg lang

Heel vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en kundig

Deze keer bij de Mondhygieniste. Keurig op tijd, vriendelijk en de behandeling pijnloos en snel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen lange wachttijd. Het was de eerste keer dat ik door deze tandarts geholpen ben. Ze was vriendelijk, stelde zich netjes voor dus verder prima. Het ging alleen om een half jaarlijkse controle dus ik had verder geen behandeling nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en vakkundig Alleen het maken van een afspraak valt niet mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voelde mij goed geholpen.

Alles werd goed uitgelegd.

Snel en goed

Alleen weer nieuwe tandarts

Deskundige zorgverlening

Met goede uitleg nieuwe kroon geplaatst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wij hebben een hele goede ervaring met tandarts Driessen. Altijd zeer goed geholpen.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen