plezierige behandeling

Eigenlijk anders dan ik had gedacht. Bij de behandeling van een half jaar hiervoor is mij gezegd: je moet eerst ervaren of de pijnklachten nu over zijn. Zo ja, dan wordt bij de volgende controle de behandeling verder afgerond. Met dit vooruitzicht bezocht ik op 11 juni de tandarts. bij verrassing was een 2e behandeling niet meer nodig (pijnklachten zijn over). Aangezien ik niet zo'n "held" ben, had ik mij al ingesteld op een vervolgbehandeling. Prima! De arts had dus een goede diagnose gesteld.

het was goed

ik kwam er op controle en alles was uitstekend. dus een goede kontrole

Goed werk

Vriendelijk,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Positief altijd duidelijk en praten je door het proces

Positief

Prima behandeling

Vriendelijk en deskundig

Kundig

De tandarts was vriendelijk, heel kundig en legde goed uit wat hij had gedaan. Ondanks de goede uitleg, ging alles razend snel, net of dat ze geen tijd voor me hadden. Ook de vriendelijkheid bij de assistente ontbrak volledig. Ze zei geen gedag, legde niet uit wat ze ging doen, of wat ik moest doen, en deed me flink pijn. Al met al tevreden over het resultaat, maar geen fijne ervaring.

Prettig en duidelijk

Precies op tijd, netjes en volgens afspraak geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en vriendelijke medewerker

Ik kom al jaren bij Stefanie, en ben tevreden.

Snelle en vlotte controle

Snelle controle, waarbij rekening gehouden werd met het consult van de mondhygiënist.

Prima geholpen door Stefanie

Aardig mens die je op je gemak stelt. En dat is heel fijn voor iemand die echt heel bang is voor alles wat met tandarts te maken heeft!

Alles naar wens gegaan

Niets aan toe te voegen

Fijne praktijk en Tandarts

Tandarts Sanne is in 1 woord geweldig. Rustig en met oog voor de persoon die de behandeling ondergaat. Ik persoonlijk ben totaal niet bang maar mijn man wel, de Rust van Sanne en de manier waarop ze de behandeling doet verdiend een groot compliment!

Fijn geholpen!

Op tijd, zeer vriendelijk, professioneel, gewoon fijne tandarts praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pouwels en assistente zijn lieverds. Ook vriendelijk en zacht naar kinderen & goede uitleg

Prima, goed op tijd, vriendelijk. Goede uitleg en ook leuk en aardig naar de kinderen.

Vriendelijk en vakkundig

Fijn

Snel geholpen

Mijn afgebroken tand snel en goed gerepareerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ervaring met de tandarts.

Nogmaals prettige ervaring en goed geholpen.

Bijzonder betrokken.

Ik was in moeilijke omstandigheden, waar Tandarts en assistente mij op zeer kundige manier Doorheen hebben geholpen. Hun behandeling heb ik zeer gewaardeerd.

Gewoon goed

Ik ben tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd goes geholpen door pteventieassistente Ingrid ik ben nu weer super geholpen door haar.

tevreden

Zowel bij de assistent als bij de tandarts namen ze alle tijd voor mij .zo konden ze mij gerust stellen en de pin te verlichten .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede vakbekwame mensen die klantgerichtheid en vriendelijkheid in het vaandel heeft.

Een fijne sfeer en goede service.

halfjaar-controle prettig verlopen

afgebroken stukje tijdens controle gerepareerd, hierdoor is een vervolgafspraak niet nodig.

Prima geholpen

Procureurweg 4 a