Zeer cooperatief, aardig en zeer goede behandeling

Ik kwam voor de controle van mijn vrouw. Ze zou 3 dagen later naar het buitenland gaan. Het gevonden gaatje werd direkt behandeld. Daarnaast werd mijn controle die drie dagen later was gepland ook direkt uitgevoerd, zodat ik niet apart terug hoefde te komen. Zeer cooperatief.

Prima behandeling

Duidelijke uitleg dat er gaat gebeuren.

Netjes geholpen

Mooie locatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vakkundig, geduldig, goed op tijd en altijd vriendelijk

heel goed

vriendelijk, legt alles goed uit,

Professionele tandartspraktijk

Fijn geholpen en niet lang hoeven wachten. Ook erg aardig voor mijn dochter van 6 jaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en deskundig geholpen.

goede zorg

goede aandacht voor de de patient goede informatie over de behandeling

Prima ervaring

Zoals wij gewend zijn, weer uitstekend geholpen. Daarom komen wij er graag voor controle van ons gebit.

Ontvangst en behandeling uitmuntend

Geen enkele negatieve ervaring. Kortom wij blijven graag komen.

Al jaren tevreden

Kom al sinds mijn jeugd bij deze praktijk. Ben ondanks dat ik jaren geleden in Tilburg ben gaan wonen gewoon gebleven en mijn kinderen zitten ook bij deze praktijk. Waarom op zoek gaan naar een andere praktijk als we tevreden zijn. Goede tandarts, goede mondhygiënistes en een mooi praktijk. Alles op 1 adres.

goede mondhygiënist

altijd op tijd aan de beurt, fijne mondhygiënist en tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen.Aandacht voor het gebit

Heel fijn

Stephanie nam de tijd, was bijzonder vriendelijk en ze deed de behandeling voor zover ik dat kan beoordelen zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Meedenkend, flexibel en uitermate klantvriendelijk.

Een behandeling zonder pijn met duidelijke uitleg voor de ingreep en ook voor de nazorg.

heel prettig geholpen

Er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Daarnaast werd er goed geluisterd naar mijn vragen en er werd actie op ondernomen.

Snelle afhandeling

Zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed geholpen,alles in overleg op dat moment en in de toekomst.

verplicht????????????

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, neemt de tijd

Zie bovenstaande

Prettige behandeling

Prettige behandeling, duidelijke uitleg waar ik op moet letten bij de reiniging van mijn klik gebit.

altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Proffesionele uitstraling, deskundige informatie en goed overleg

Zie boven

Altijd fijne behandeling bij Annemarie