Goede behandeling.

Ben tevreden

Jammer steeds wisselen van arts is niet prettig. Hans Teil heeft me goed behandeld, maar zijn naam komt niet voor bij onderstaande vraag.

Verzorgd, secuur, vriendelijk.

De behandeling is vlot, correct, verzorgd. Een reminder vooraf vind ik prettig. Communicatie via mail en sms verloopt soepel.

Zeer vriendelijk peroneel

Snel en goed geholpen Nemen de tijd voor je wat ik wel belangrijk vind Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt

Het was goed

Er is een goed systeem.

Tevreden

vriendelijk, goede uitleg.

Vreemd!!!!!

Begin oktober voor controle en reiniging gweest. In het verleden werd controle door tandarts uitgevoerd en de reiniging door mondhygiëniste. Tot mijn verbazing werden beide dit keer door de mondhygiëniste gedaan. Ten eerste vond ik dit erg vreemd en ten tweede ga ik er vanuit dat de tarieven voor controles gebaseerd zijn op de kwaliteiten van een gecertificeerde tandarts en niet een mond-hygiëniste.

Prima!

Geen opmerkingen

Gewoon goed.

Prima. Ik heb zelden iets.

Goed advies gekregen-

professioneel en ontspannen

Zoals ik al aangaf, professioneel en ontspannen. Goede info.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dezelfde dag dat ik belde voor een (spoed) afspraak meteen kunnen komen.

Vanwege acute problemen een afspraak gemaakt en dezelfde dag een consult was erg fijn. Ook goede behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne tandarts heb ik.

Mijn tandarts is heel belangstellend van hoe het met mij gaat. En is heel professioneel en super goed in haar vak. Ze legt ook goed uit wat ze gaat doen, en geeft je goede tips mee.

Vriendelijk en goed behandeld

Vriendelijk en goed behandeld

Uitstekend behandeld.

Ik ben zowel tandtechnisch als persoonlijk fantastisch behandeld.

fijne behandeling

Ik voel me erg op mijn gemak en gehoord. Ze luisteren goed naar wat je wilt en vragen door.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blij om weer terug tezijn

Ik ben blij dat ik weer bij mijn vorige tandarts en tandarts assistente ben (angel en Daisy) Voel weer vertrouwd en eerlijk aan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring was van de behandeling was goed

Mijn ervaring van de behandeling was goed , het was jammer dat de afspraak uitliep, waarschijnlijk door een spoedgeval.

Ptima

Altijd prima geholpen en te woord gestaan als er vragen xijn

Vriendelijke tandarts

Nieuwe tandarts voor mij omdat Noorlag ermee is gestopt. Ik werd vriendelijk ontvangen. Heb alleen controle gehad dus kan over haar kundigheid niet oordelen, maar ze is in ieder geval wel aardig.

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

rustig en correct behandeld.

Rustig en correct uitgelegd wat ze gaat doen en zo ook de behandeling gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustig, vriendelijk, niet zo ruw als sommige

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

het perssoneel is altijd vriendelijk, ik ben mindervalide en ze nemen altijd de tijd voor mij.

Ze nemen de tijd voor mij, en ze stoppen met de behandeling als ik dit aangeef.

Achteruit gegaan

De laatste bezoeken en behandelingen zijn erop achteruit gegaan. Ben van jullie betere service en behandelingen gewend Ook slechte pijnlijke nood prothese en ontstekingen en slechte service kwa drukpunten verlichting. Spijtig dat het zo achteruit is gegaan

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen