Prettig

Prettig

Het is normaal

Het was duidelijk en snel gegaan

Ben prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

En wat vond U van ons gezelschap? Hebben wij ons netjes gedragen?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wij zijn uitermate tevreden over de tandheelkundige zorg van tandarts Pouwels.

Wij zijn uitermate tevreden over de tandheelkundige zorg van tandarts Pouwels.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en prima begeleiding tijdens behandeling

Ondanks mijn angst voor tandarts toch een behandeling ondergaan en zeer fijne hulp / begeleiding

vriendelijk en vakkundig

goede uitleg wat er gaat gebeuren en waarom.

Leuke meid

Goed en is uitermate vriendelijk

op tijd, kundig, vriendelijk

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn behandeling is goed. dat mijn afspraak is verzet vindt ik minder !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastisch hoe ik onverwacht direct geholpen ben.

De complimenten aan heel het team maar met name M.Pouwels met haar assistenten. Ik had pijnlijke kaakklachten en zonder afspraak naar de praktijk gegaan en ben gelijk prima ontvangen en haast meteen verlost van de pijn en een irritante kies. Dank nogmaals.

Niet fijn behandelen

Mijn ervaring met de tandarts vond ik niet fijn hij deed me super veel pijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Snel geholpen

Gebeld dat er stukje van mijn voortand af was, kon de volgende dag terecht en goed en snel geholpen

Altijd goede zorg

Kom hier al jaren voor mezelf en de kinderen. Erg kundig, lief en betrokken personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt er goed geholpen

Legt alles goed uit en is zeer vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle behandeling bij onverwachtte tandproblemen.

Ik had in laatste week van 1e vakantie een stukje uit mijn protest.Daar ik na 1 week thuisverblijf weer voor 1 maand op vakantiezou gaan was het fijn,dat ik in de tussenweek geholpen werd. Zodat ik ongeschonden weer op vakantie kon

erg vriendelijk

Was samen met mijn gezin met 2 jonge kinderen. Ik denk dat het belangrijk is dat kinderen op een positieve manier met de tandarts te maken krijgen en dat was hier zeker het geval. Mijn dochter van 4 had na het vorige bezoek nu zelfs zin om naar de tandarts te gaan en was nachtjes aan het aftellen. Fijne mensen en hele professionele tandarts

Ben bang, mondhygiëiste perfect

Kies laten trekken

Het is een goede rustige hele vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke deskundige benadering van patiënt.

Geen tijd om je angstig te voelen ,!

Goed en vriendelijk geholpen

Procureurweg 4 a