Professioneel, duidelijk, snel

Klantgericht

Aandacht voor je, vriendelijk met duidelijke uitleg bij vragen.

Aardig en deskundig !

Behandeling goed ! Aardig en duidelijke uitleg voor je vragen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik keek er (zéker) niet naar uit, maar....

Ik keek er (zéker) niet naar uit, maar... dankzij de uitermate deskundige én vriendelijke behandeling van Jeromy viel het achteraf best mee.

Alles weer mooi schoon

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Verzorgen mijn lach met een lach

Altijd vriendelijk en de praktijk is ruim en schoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en erg goed geholpen

Enkele jaren geleden was ik niet heel enthousiast over deze tandarts. Inmiddels is er veel veranderd en ben ik meer dan tevreden. Afspraken worden op tijd gepland. Vriendelijke tandarts en leuk voor de kinderen. In het weekend was een deel van een kies afgebroken. Maandagochtend werd ik al geholpen. Door een collega tandarts en haar assistente. Ik ben ze zeer dankbaar. Het was snel en goed verholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben blij met mijn mondhygiënist, altijd aardig en behulpzaam

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk en mooi op tijd

Had deze keer een vervangend tandarts, ook heel vriendelijk en duidelijk in wat ze ging doen. Iedereen is heel aardig en de afspraken waren netjes op tijd, zoals ingepland.

Fijne tandarts

Voldoet aan de afspraken.

Verkeerde afspraak

Er was een verkeerde afspraak ingepland. Ipv gebitsreiniging, was een controle ingepland. Dus opnieuw een afspraak inplannen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Uitstekend!

Men stelt me altijd op mijn gemak. Professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd aardig en erg geduldig

Tandarts is altijd erg aardig en geduldig, vooral tegen kinderen. Hij legt alles duidelijk uit en is heel vakbekwaam. Allemaal aardige medewerkers ook daar. Ik ben er erg tevreden over.

Professionele behandeling

Erg goed geholpen door mondhygiëniste Jeromy. Neemt de tijd voor mijn vragen en geeft goede tips. Altijd een vriendelijke en leuke ontvangst in de praktijk door Wendy!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk, tandartsen zijn prettig in omgang.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De praktijk.en de werknemers.cq.tandarts.zijn professionele en warme mensen.mijn dank en complimenten voor iedereen,bvd.mvg Ahmed.

Excellente Service!

Hele fijne tandarts. Geeft uitstekend en eerlijk advies en behandeld jou en je tanden met precisie en zorg.

Goed.

Vriendelijke bekwame mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wederom goed en fijne ervaring

Fijne tandarts en preventie assistente

Communicatie valt erg tegen

Als ik bij de tandarts ben is het erg tof. Ik heb autisme en angst. De 2 tandartsen die ik heb gehad waren erg fijn. Legden goed uit en waren geduldig. Ik ben een keer een afspraak vergeten. Naast dat ik daar 100 euro voor moest betalen werd de tandarts aan de telefoon heel boos op me en verhief zijn stem. Dat vond ik erg naar want ik had het niet expres gedaan. We hebben dit later uitgepraat. Sindsdien doet echter de praktijkmanager erg lelijk. Zelfs mijn begeleider zei dat het niet normaal is hoe denigrerend deze vrouw tegen me spreekt. Ik probeer al enkele maanden daarover met haar in gesprek te gaan maar zij negeert me.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Fijne behandeld

Altijd, kei aardig personeel en vriendelijk,

Was goed

Ik had alleen een beetje last van mijn tandvlees, maar verder was het oke. De laatste persoon die mij heeft behandeld. Zij naam staat er niet bij volgens mij Ela???

prima geholpen

weer goed geholpen, voor herhaling vatbaar

correcte behandeling door ervaren tandarts

correcte behandeling door ervaren tandarts

Fijne tandarts!

Aardige en begripvolle tandarts. Aanrader!

Willemstraat 63

5611 HC Eindhoven

Over Samenwerkende Tandartsen Eindhoven

Bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Willemstraat in het centrum van Eindhoven. De tandartspraktijk beschikt over 7 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Eindhoven ook terecht voor implantologie, orthodontie en kindertandheelkunde. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.