Vriendelijk en behulpzaam en goed op elkaar ingespeeld.

Prima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had niet het persoonlijke gevoel dat ik voorheen aan de Oosterstraat wel had.

Het leek alsof ik opeens bij de mondhygiëniste zat. Nog voordat de tandarts mij had gezien. Ik zat vooral met de kosten in mijn hoofd. Aangezien ik enkel kwam voor een controle. Ik werd een beetje overrompeld door de manier van werken.

Goed behandeld

Er werd geluisterd en er was begrip voor de situatie waarin ik op het moment zit. De behandeling was daarom niet stressvol.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was goede afspraak alleen assistente us vergeten te mailen nieuwe afspraak ? Ik weet niet meer wanneer is volgende afspraak.

Goede ervaring

Mijn ervaring bij de samenwerkende tandartsen is over het algemeen goed. Wat ik minder vind is dat je tegenwoordig een aparte afspraak moet maken voor de mondhygiëniste. Ik had bij de controle helaas 2 kleine gaatjes. Nu moet ik dus terugkomen voor de mondhygiëniste en het vullen van de gaatjes. Al met al dus 3 afspraken. Ik werk gewoon dus moet hier rekening mee houden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles netjes en goed uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik hoefde niet te wachten, werd vriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kort kontact, duidelijk, voldoende

Klantvriendelijk

Contact met De heer Silva was prettig Deskundig, rustig, goede uitleg etc Ook de baliemedewerkster was zeer behulpzaam

Moest wel even wennen.

Ik kwam voor de 1e keer op deze locatie. Alles was anders. Andere receptie, andere assistente en tandarts. Receptie was vriendelijk en wees mij de weg. Assistente kwam meteen terzake en begon met verdoven. Tandarts kwam even later en stelde zich nauwelijks voor. Heeft volgens mij tot nu toe wel goed werk geleverd voor zover ik kan zien. Bij mijn vorige tandarts was er wel een meer persoonlijke situatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling goed maar niet op de hoogte gebracht van rekening

Ik heb achteraf een rekening ontvangen en zou het prettig hebben gevonden als dit met mij overlegd was. Er was een consult voor 20 minuten ingepland maar dit duurde veel langer.

Alles prima

Uitstekende behandeling en zeer vriendelijk

Deskundig

Je gaat daar zonder vrees naar toe

Heel goed geholpen

Prima behandeling door een kundige mondhygiëneiste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, altijd fijn geholpen.

Goed en netjes gewerkt

alles in orde

Behandeling vakkundig uitgevoerd.

Mondhygiëniste maakt eerst even een praatje om me op mijn gemak te stellen. Vraagt tussendoor of alles nog goed gaat. Vraagt ook of ik de vorige nog pijn of last heb gehad. Ik voel me patiënt en geen nummer zoveel, die behandeld wordt die dag.

Heel prettig

Ik ben er op een heel vriendelijke manier ontvangen , en ondanks ik er met lood in mijn schoenen er naar toe ben gegaan ben ik op een heel prettige manier behandeld , mijn dank hier voor .

Vriendelijk en behulpzaam

Het is altijd spannend, maar de tandarts assistente en tandarts hebben mij gerustgesteld en vriendelijk behandeld

Prima geholpen

Eerste keer bij deze lokatie (ik ging altijd naar Oosterpoort). Vriendelijke ontvangst door receptioniste, zij nam uitgebreid de tijd om een aantal vragen te beantwoorden. De behandeling door tandarts Silva (extractie) was goed.

Ben erg tevreden.

Ben erg tevreden, ze zijn duidelijk en leveren prachtig werk. Heb eind mei een prachtige Prothese gekregen. Even wennen, ik vind ze bijna nog mooier dan mijn eigen tanden. Stef heeft er een mooi stukje werk van laten maken.

Prettig vriendelijk, behulpzaam

Vriendelijk, behulpzaam en prettig in contact

snel en goed

e

Heel Goed

Mijn mondhygiese Ilayda super women.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.