Ben zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super lief en geduldig met de kinderen. Hebben er een fijne ervaring van gemaakt voor ze!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed georganiseerd, aandacht kan beter

Heel efficient allemaal. En zowel mondverzorging als controle mogen van mij iets rustiger en zorgvuldiger.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De ontvangst was deze keer prima

De behandeling duurde lang, maar is naar mijn mening goed uitgevoerd

Deskundig

Valt niet zoveel te vertellen, persoonlijke aandacht, deskundigheid en een behandeling die het meest prettig voor de patiënt voelt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet als vanouds . Ongeïnteresseerde uitleg bij balie!

Tijden klopten niet! Naam verkeerd ! Geen mondhygiëniste aanwezig!

profesionales

always nice attention

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijk personeel waardoor ik me snel op mijn gemak voel.

Snelle pijnloze behandeling

Ik zag best op tegen de behandeling (kroon), maar de prikken vielen mee en de behandeling verliep vlot. Kortom, ik ben goed geholpen door een vrolijke tandarts en vriendelijke assistente. Hopelijk verloopt de vervolgafspraak net zo soepel,

Snel, goed en fijn!

vriendelijke goede tandarts

goede aandacht voor de cliënt als ook voor de uit te voeren handelingen

Een fijne praktijk

Ik vind dit een fijne praktijk en vooral MIJN tandarts. Voel me op mijn gemak bij hem en hij legt alles perfect uit... Heb bij hem tot nu toe nog geen verdoving gehad, wat bij mijn vorige tandarts wel zo was... Ik hoop dat hij en het praktijk nog lang zo voort mag gaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben hier voor de eerste keer

Helaas mijn eigen tandarts niet aanwezig, waarom is mij niet meegedeeld. Heeft dit voorval met de fusie te maken ? De nieuwe tandarts is wel oké maar een band ontbreekt. Hoe het verder zal gaan in de toekomst ? De tijd zal het leren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

erg fijne samen werking bij de medewerkers

goeie ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd een goed gevoel na controle

Snel en correct

Ik werd ontvangen door 3 personen, die ik voor de eerste keer ontmoette. De controle werd snel uitgevoerd.

Prima met een maar…..,

Mijn man en ik zijn zeer tevreden over de behandeling door de mondhygiëniste, echter tijdens de wachttijd in de wachtruimte voorden de receptioniste en een andere medewerkster op luide toon een langdurig privégesprek.. Dat komt niet professioneel over!

Fijne praktijk

Word altijd netjes geholpen ben helemaal tevreden

Niet de sfeer van destijds, 6 jaar geleden

Onpersoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitvoerig en prima uitleg.

Na goed onderzoek krijg ik een prima uitleg over het wel of niet krijgen van een wortelkanaal behandeling. Ik kreeg op zeer correcte wijze een begrijpelijke uitleg.

snel en goed!

Op tijd geholpen Vriendelijk en voorkomend personeel. Snel en goed geholpen. Zeer tevreden.

Prima geholpen

Prima praktijk

Vriendelijk en correct

Duidelijkheid over dat gene wat er gaat gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed ontvangen en op m’n gemak gesteld

Zowel de tandarts als de mondhygiëniste hebben mij op een fijne manier behandeld en op m’n gemak gesteld. Ze waren beleefd en toonden interesse. Ook kreeg ik een advies waar ik over na ga denken.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.