Snelle afhandeling

Heel vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen. Wordt altijd uitgelegd wat ze gaan doen bij een behandeling. Op je gemak stellen.

Prima behandeling

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je voelt je daar op je gemak

Fijne tandarts en assistentes. Goede uitleg wat ze gaan doen!

Persoonlijke benadering !

Superfijn!

Er brak een stuk van mijn kies af; ik belde rond 9 uur en 3 uur later lag ik in de stoel. In 15 min werd mijn probleem verholpen door 2 professionals die ook duidelijk lol in hun vak hadden. Niemand gaat met plezier naar de tandarts maar wat is het ontzettend fijn om deze praktijk te hebben want prettiger kan simpelweg niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel een afspraak gemaakt, min punt was 20 minuten wachten in wachtruimte voor ik geholpen werd. Verder goed geholpen bij de behandeling.

Vriendelijk

Nemen de tijd en uitleg wat ze gaan doen prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben op een zeer correcte wijze en snel geholpen.

Ik ben snel en adequaat geholpen door mijn tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling...maar er wordt weinig uitgelegd.

Prima behandeling...maar als je 90 minuten met je mond open ligt...is het wel fijn als er wat verteld wordt. Je hebt geen idee wat ze doen en hoe lang t nog duurt. 90 minuten aan één stuk met je mond open was bijna niet te doen...kramp. Een minpunt vond ik echt dat op t moment dat je al in de stoel zit...je een formulier onder je neus krijgt...met allerlei risico's en dat je dat ter plekke moet ondertekenen. Dat heb ik zelfs bij de kaakchirurg nooit meegemaakt...mag dit eigenlijk wel?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, netjes te woord gestaan en behandeld

Meerdere jaren kom ik al bij de samenwerkende tandartsen is altijd prima qua behandelingen tot op heden en hopelijk nog vele jaren

Goede, kundige behandeling!

Kundige tandarts/assistente en vriendelijk personeel. Niet lang wachten.

Goed en vriendelijk

Goed, duidelijk en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer prima geholpen met tandsteen verwijderen en polijsten.

Geen gaatjes word je natuurlijk ook blij van.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts, en assistente.

Goed.

Behandeling door mondhygiëniste heeft bij mij stress opgeroepen. Dit doordat ik de afgelopen 3 jaren geconfronteerd ben geworden met chemokuren en bestralingen, herseninfarct, chronisch hart- en nierfalen. Een volgende keer hierover graag eerst overleg en behandeling aanpassen aan mijn medische geschiedenis.

Leuk met de kinderen

Tiago kreeg het voor elkaar om beide kinderen met een lach weg te laten gaan, ondanks de spanning vooraf. Gewoon door een grapje te maken en rustig te blijven. Erg prettig! Daarnaast erg duidelijk qua uitleg naar mijzelf toe, voelde me gehoord.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn geholpen door zeer aardige tandarts en assistent

Prima en zorgvuldig.

Zorgvuldige behandeling, goede aandacht voor klachten.

Mijn ervaring was goed

Ik vind het goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed en gemoedelijk, ik weet alleen niet (schaam) hoe mn tandarts heet!!! En de assistente was zeer aardig....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In het weekend een stuk van mijn kies afgebroken. Maandag iets na 8 uur gebeld. Kon om 9 uur al komen en ben super geholpen. Bedankt!

Goed behandeld

Zou graag tijdens behandeling informatie over wat ze gaan doen willen hebben

Goed en prettig geholpen

Prettig geholpen

Doen wat ze moeten doen

Ze hebben mij technisch geholpen maar geen echt contact

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.