Samen werkende tandarts/ mond verzorging

Heel goed geholpen ben erg tevereden ze is ook heel vroulijk.

Goede uitleg

Goed, vriendelijk te woord gestaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vanaf het begin zitten wij als gezin al in deze praktijk Altijd keurig behandeld. Zelfs mijn man en kinderen ( oudste is 26 ) gaan met “ plezier ”naar de tandarts. ( Niks geen angst of wat dan ook )

Prima praktijk

Nieuw bij de praktijk. Moet nog ervaren :) eerste indruk is goed

Prima geholpen

Goede tandarts en assistente die mij prima geholpen en hebben en ook duidelijke uitleg gaven over wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nette ontvangst en zorg voor de klant

Nette ontvangst, goede uitleg en zorg, daar ik ooit een epiglotitus heb gehad.

Gewoon goed

Heb nooit problemen met deze praktijk.

Fijne tandartsenpraktijk!

Ik ben er zelf nog maar twee keer geweest, maar ik vind dat de praktijk goed en zorgvuldig te werk gaat. Ze houden goed rekening met je, denk bv aan eventuele angsten. Ook vind ik dat ze eerst netjes aangeven wat ze gaan doen voordat ze eraan beginnen en dat vind ik persoonlijk heel fijn, want dan krijg je de ruimte om je daarop voor te bereiden.

Fijn contact, goede zorg

Het was weer uitstekend. Aardige mensen, professionele menselijke zorg. Uitsteke d. De kinderen gaan met plezier, kijken er zelfs naar uit...

Goede informatie en behandeling

Prettig en professioneel

Prima geholpen

Een dikke pluim voor de assistente die mij zo op mijn gemak stelde.

Goede controle prima

Snel geholpen

Ik kon snel terecht voor een periodieke controle: vandaag gebeld, morgenochtend in de stoel. Korte tijd gewacht en snel en adequaat geholpen. Vriendelijk personeel. De praktijkruimte (entree, wachtruimte en behandelkamer) tonen wel wat sleets. Ook de leestafel is niet meer wat het ooit was.

prima behandeling

prima behandeling, vriendelijk en precies

Alles weer in orde

Niets op aan te merken goed en deskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze zijn klantvriendelijk en duidelijk

Ik ga wel eens met goed gevoel of slecht gevoel naar de praktijk.

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

gewoon goed en prettig behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardig personeel, duidelijk advies, eigenlijk geen minpuntjes.

Netjes geholpen

prima geholpen

prima geholpen al duurde het hele proces (trekken kies, eerste bezoek Parkweg en plaatsen plaatje) wel ongeveer twee maanden. Gedurende die tijd dus wel een gat in mijn mond... Verder hadden de tanden cosmetisch gezien iets langer gekund.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De administratie gaat vaak niet helemaal goed.

Er werden meer kosten in rekening gebracht terwijl er geen gebruik werd gemaakt van bepaalde handelingen die op de begroting stond.

Goede en fijne behandeling

Goede mondhygiëniste. Zorgvuldig en duidelijke uitleg. Ze gaf aan dat het af en toe pijnlijk kon zijn maar ik merkte dat ze haar best deed dit zoveel mogelijk te vermijden en toch goed schoon te maken.

Correct en vriendelijk

Alles prima

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.