Conform

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitermate vriendelijke ontvangst en vakkundige behandeling. TOP !

Behandeling uitgevoerd door “ Stef “ ? Hernieuwde behandeling / aanpassing van mijn gebitsprothese. Inmiddels twee dagen geleden en tot op heden uitermate tevreden, en nog geen hinderlijke drukpunten waargenomen.

Fijne tandarts en receptionist

Was helemaal prima , werd op tijd geholpen en goed duidelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was goed en prettig.

Er werd naar mij geluisterd en direct gekeken naar verdere mogelijkheden met mijn prothese.

Betrouwbare tandarts

Word goed geholpen, rustige uitleg

Fijn geholpen door mondhygienste

Ik heb enigszins een tandarts fobie, maar heel prettig en goed geholpen (gebitsreiniging).

Prima!

Net andere tandarts want tandarts Rodrigues is voor zichzelf begonnen. Weet even zijn naam niet meer,maar aardige en vaardige vent!

Vriendelijk geholpen.

Naam van tandarts vergeten die gespecialiseerd is in wortel kanaal behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel

Controle bezoek met mijn moeder. Er wordt goed geluisterd en de tijd genomen. Zowel door de assistente als de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze is zeer nauwkeurig in haar werk

Bureaucratisch

Had specialistische wortelkanasl behandeling verwacht, kreeg een offerte en wachtlijst voor over 2 maanden. In de tijd van bespreken onderzoek ( foto was gemaakt) had ook de behandeling voor de helft kunnen plaatsvinden. Door de lange wachttijd kon er maar 1 dng gebeuren en dat is dat de kies door een andere tandarts is getrokken. Wat minder bureaucratie, meer flexibiliteit en inventiviteit en men kan veel meer patiënten helpen

Duidelijke uitleg en betrokken bij evt behandeling . Vriendelijk

Zeer fijn geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd goed geholpen door een vrolijke team!

Werd goed geholpen door een vrolijke team!

Fijne praktijk

Vriendelijk. Luisteren goed en goede behandeling

Voldoende

Ik wist van te voren niet wie mijn tandarts en mondhygiëniste was. Dit vind ik af en toe wel lastig. Vroeger had ik een vaste tandarts en mondhygiëniste.

Invoelend

Bekwaam en invoelend. Erg empathisch en een prachtmens. John die een behandeling uitvoert die voor de verandering, met liefde en aandacht, geen pijn doet.

Zeer aardig,professionele team

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen... maar wel duur om naar de tandarts te gaan zelf met extra verzekering

Het s allemaal veel te prijzig.

Prima (meestal)

Beetje afhankelijk door wie je geholpen wordt. Meestal goed maar een enkele maal minder. Laatste keren prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig ontvangen en kundige tandarts

Niets dan lof!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dankbaar voor dat ik zo snel terecht kon

Tijdens Pasen ontzettend veel kiespijn, wortelpunt onstoken. Spoed tandarts gebeld, kon er alleen terecht om de kies te laten trekken. Dus besloten de tijd uit te zitten. Eerst volgende werkdag direct naar samenwerkende tandartsen gebeld om 8 uur en ik kon om 08:20 al terecht voor een wortelkanaal behandeling. Alles netjes in overleg en goed verdoofd zodat ik bijna geen pijn heb gehad tijdens de behandeling. Ik ben ontzettend blij met deze tandartsenpraktijk. Iedereen heeft zijn eigen expertise, dit betekent dat je niet altijd dezelfde behandelaar hebt. Dit ligt aan de behandeling die er nodig is. Hier moest ik in het begin even aan wennen maar ik ben meer dan tevreden ondanks dat ik net als de meeste mensen, geen fan ben van tandartsbezoeken.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.