Tevreden met de dienst

Altijd een goed gevoel na de behandeling. Tandarts Bonino (mijn vaste tandarts) is expert op haar gebied. Leuk weer te zien na lange tijd goede tandartsassistente Nancy (ik ken haar sinds 2005 bij mijn vorige tandarts). Het goed gevoel begint al bij de receptie. Klantvriendelijk.

Fijne tandarts

Altijd vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed behandeld, helaas geen vervroegde doorverwijzing naar de kaakchirurg.

Ik ben goed en vriendelijk behandeld. Ik had alleen ontzettend last van mijn verstandskies. Deze is schoongemaakt en nu heb ik al een stuk minder last. Ik heb een afspraak bij de kaakchirurg staan. Echter is deze door de kaakchirurg zelf verschoven naar eind april (de initieel afspraak was begin maart). Ik had gehoopt dat de tandarts toch kon organiseren dat ik eerder naar de kaakchirurg zou kunnen.

Erg vriendelijk personeel

Wordt altijd vriendelijk en goed geholpen.

Goede behandeling

Goede behandeling

Super team

Ik ben erg bang door een oud tandarts verleden, deze mensen stellen je gerust. Kijken je aan als ze met je praten, kortom erg geruststellend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel en een prettige controle

Goed geholpen en een informerende behandeling.

goed.

De afspraak is afgezegd

Zie boven

Erg tevreden

Vandaag de nieuwe tandarts ontmoet. Gelukkig een aardige man.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een paar weken geleden nog met angst naar binnen stappen is nu verdwenen door de rustige en duidelijke uitleg en benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

de ervaring met de tandartsassistente was heel onaangenaam

volgens haar was bij de vorige afspraak al aangegeven dat ik naar de mondhygieniste moest terwijl daar nooit over gesproken is. Zij wilde verder geen behandelijng uitvoeren en de tandarts Rodriqes sloot zich daarbij aan.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Goed gegaan.

Eerst was ik een beetje kwaad. Ik dacht weer een ander, maar het is goed bevallen

Hele fijne tandarts

Hij legde als uit en was heel relaxed. Prettig en formeel.

Mijn complimenten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze ervaring is beter verlopen dan de vorige afspraken. Ze houden rekening met mijn angst voor de tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helaas ietsje later gestart dan gepland.

Dit is wel de derde tandarts in twee jaar en misschien de vijfde in 6 jaar tijd. Dat vind ik minder prettig. Staat los van de kundigheid. Het zijn veelal tandartsen van niet Nederlandse komaf; dat merk je aan de taal. Zoals gezegd: kundig zijn ze.

Goede ontvangst, prettig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tijdens het opmeten van een kroon wordt de nieuwste techniek gebruikt.

Gewoon goed

Ook dat mijn zelfzorg effect heeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts was weer prima, maar de “assistent” verre van

De tandarts was weer prima: erg vriendelijk en kundig. Goede tips qua beter poetsen en zeer geduldig met mijn zoontje (die het erg spannend vindt). Maar de “assistent” was een ander verhaal. Hij was erg opdringerig naar mijn zoontje. Maar ik vond het vooral vervelend dat hij echt aan het zeuren was dat ik persee iedere dag tandenstokers moet gebruiken. Dat zorgt er juist voor dat ik het niet wil doen, en er nu tegenop zie om de volgende keer te gaan. Oftewel, het werkt juist averechts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en nemen alle tijd om je wat uit te leggen

Ik be altijd bang geweest voor de tandarts hun nemen langzamerhand mijn angst weg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed benaderd en geholpen

Prettig telefonisch contact. Er wordt meegedacht voor een oplossing. Afspraak wordt snel gerealiseerd en je wordt door iedereen vriendelijk benaderd! Al met al een hele positieve ervaring!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Doe maar ervaringen met deze tandartspraktijk!!

In 1 woord TOP!!!!

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.