Doe maar ervaringen met deze tandartspraktijk!!

In 1 woord TOP!!!!

Zeer prettige ervaring

Zoals altijd professionele, goede tandhulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en vooral goed geadviseerd!!

Het was alleen een consult met advies. Een wortelkanaal behandeling voor 823 euro vond ik wel heel duur! Maar misschien is dit overal zo?

Snel en professioneel

Mijn ervaring is uitstekend. De assistentes zijn allemaal net vriendelijk en professioneel. De tandarts, die bij elke behandeling komt kijken, is ook net zo vriendelijk en professioneel.

Slecht

Helaas heb ik een erg slechte ervaring gehad de afgelopen keren bij de tandarts. Tandarts die de verdoving wou zetten deed dit helaas op een erg onprettige manier waarbij veel pijn bij kwam kijken ook was het veel te diep in het tandvlees. Het schoonmaken vond ik ook niet goed gaan, helaas zie ik geen enkel verschil in, voor en na.

Zorgvuldige behandeling

Mijn gebit wordt zorgvuldig door de mondhygieniste en de tandarts nagekeken en onderhouden.

Prima ervaring.

Een dingetje ter verbetering: maken van afspraken moet in deze tijd echt via internet kunnen. En dus niet per de telefonisch. Verder niets dan lof!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts die ik heb is doet het heel vriendelijk en voorzichtig en begripvol

Deze erva ing was goed en er is een controle foto gemaakt ivm wortelpuntbehandeling vorig jaar. Over de procedure vooraf aan die behandeling ben ik zeer ontevreden. Ik had erge last en werd met antibiotica en spoel middel naar huis gestuurd. We kunne u pas over 2 maanden helpen. WAT?? Na een maand kwam de o streling terug. Weer kwam ik met dit noodgeval en wederom werk ik met antibiotica en april middel naar huis gestuurd. WAT?? In mijn omgeving adviseerde iedereen mij een andere tandarts te nemen. Dat heb ik (nog) niet gedaan want ik vind mijn tandarts mevrouw Bonimo erg prettig. De vraag blijft: waarom ben ik tot 2x toe in pijn en nood niet als noodgeval behandeld. Volgens andere tandartsen. moet dat en is er altijd ruimte in een praktijk voor noodgevallen. De behandeling door mevrouw Bonimo is overigens - ondanks de vertraging- zeer goed uitgevoerd.Daar ben ik dankbaar voor. Wel heel duur.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ervaren deskundig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

medewerkers zijn vriendelijk en lijken deskundig

Veel wisseling van medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne en relaxte ervaring

De tandarts stelde me erg op mijn gemak vooral toen ik zei dat ik het best spannend vond.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nieuwe tandarts, Pedro. Fijne man. Goede ervaring!

Bij welke tandarts hebt u bezocht staat Pedro Gomes er nog niet bij. Deze heeft mij behandeld. Prettige man. Zou goed zijn als jullie de enquête aanpassen.

Goede tandverzorging

Goede tandverzorging. Wel jammer dat de nieuwe tandarts Zich niet persoonlijk aan mij voorgesteld heeft tijdens de behandeling

Zeer prettig

Vriendelijk, geen wachttijd.

Vakkundig, vriendelijk

Snelle periodieke controle en reiniging gebit. Erg vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen.

Vriendelijk, behulpzaam, uitleg goed

Tevreden

Ik was altijd en nog steeds trouwens bang voor de tandarts, maar ik ga toch....ik wordt door Ilayda ontvangen met een glimlach......ik kan met haar praten, over bijna alles en we lachen en dat breng een beetje geruststelling.....ik vertrouw haar 100% ik zou geen andere mond hygiëne willen, alleen Ilayda....ze is een schatje

Prettig en begripvol

Petra neemt de tijd voor je, ze heeft begrip en heel veel humor. Maakt tandartsbezoek aangenaam/prettig. Geeft tips.

Geen gaatje!

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad aan een kies die al eerder een wortelkanaalbehandeling had ondergaan (25 jaar geleden). Omdat het toen blijkbaar niet goed is gegaan kreeg ik pijn en moest ik het nog een keer laten doen. Lange zit in die stoel maar prima uitgevoerd.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Onbekend

Mijn ervaring in 1 zin

Degene die mij het laatst heeft behandeld staat niet op de lijst onder de betreffende vraag. Het was Pedro Gomes. Ik heb ingevuld önbekend", omdat ie kennelijk bij jullie zelf nog onbekend is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima contact met telefoniste, snel geholpen. Behandeling was oké.

Vriendelijk, correct en vakkundig

Wordt altijd vriendelijk benaderd en geholpen. Meedenkend, en vakkundige behandelingen.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.