Tevreden met haar ervaring en werkwijze

Rekening mag wel iets goedkoper haha

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeling was correct.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede, rustige behandeling met steeds uitleg van wat er gedaan werd.

Mijn wachtende partner kreeg zelfs koffie aangeboden.

Prima ervaring

Snel aan de beurt, goed geholpen en vriendelijke mensen.

Ging gewoon helemaal goed

Ze zijn allemaal aardig en vertellen alles rustig wat er gaat gebeuren

Klacht indienen

Waarom wordt niet verzorgd vandaag Ik heb betaald voor de verzorgen (4.50 euro)

Professioneel en gemoedelijk.

Super.

Je voelt je meteen op je gemak. Alles is bespreekbaar, ze nemen de tijd voor je. Kortom prima tandartsen.

Correct en professioneel

Positief

Positief kundig

Ruim op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts, echter kon ik niet zoals telefonisch besproken direct terecht voor waarvoor ik kwam.

Ik had verwacht/gehoopt dat bij zo'n grote keten met veel praktijken en tandartsen in Enschede ik sneller terecht zou kunnen. Aan de telefoon had ik laten weten gelijk een afspraak te willen voor een ingreep die moet gebeuren, maar ik moest eerst op intake komen en daarna konden pas afspraken gepland worden voor de ingreep. De kwaliteit van het personeel is geloof ik prima, eerste indruk is wel goed verder.

Vriendelijk, direct en duidelijk

Super! Fijne tandartsenteam

Leuk team mooie praktijk

Snel en goed geholpen.

Breuk in vulling van kies. Goed verholpen door nieuwe vulling te plaatsen

goede tandartsenpraktijk

Ik ben hier al jaren klant en heb altijd goede ervaringen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts en assistente alletwee super!

Prettig relaxed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze kon turks praten en dat was heel handig voor mij.

Ik kan niet zo goed nederlands spreken en mevrouw merkte dat dus ging ze turks praten daardoor snapte ik alles

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super fijne rustige vrouw

Fijne medewerker Petra echt super

Prettig, Goed

Fijn, rustig, duidelijke tekst en uitleg. Wat betreft een behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mijn ervaring is dat ik corect behandeld wordt netjes op tijd en met respect.

Vriendelijk en ervaren personeel

Ook al is mijn tandvlees niet goed, Petra zal dit nooit naar beneden halen maar geeft in plaats daarvan een stimulerende mening. Heel fijn!! Daarnaast wordt ik vakkundig door haar geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon snel komen.dat was prettig!

Fijn en correct geholpen

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.