er is teveel wisselingen van tandartsen en assistentes of mondhygiënisten

verbaasd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon zoals als ik verwacht, goed, duidelijk en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

aardige mensen en snel geholpen

vriendelijke mensen en geen wachttijd

Goede ontvangst en begeleiding

Voor de eerste keer en bezoek. Ontvangst en begeleiding, verdere behandeling door de tandarts, heb ik als zeer prettig ervaren.

Direct geholpen

Had gebeld dat ik dacht een gaatje te hebben kon een week later direct terecht en direct geholpen

Goed ontvangen netjes behandeld

Positieve ontvangst

Zou graag , als bij controle een gaatje te zien is, deze meteen behandelen.

Goede en betrouwbare tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, geduldig en vriendelijk!

Zie boven

Goede professionele zorg.

Maandagavond is mijn kroon gebroken en dinsdagochtend kon ik gelukkig al terecht bij mijn eigen tandarts. Ik ben goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bijzonder goed en gezellig geweest bij onze tandarts Silva, gelachen en geen pijn prima

Het wordt wel een beetje griezelig om altijd maar te beoordelen. Ben in Rusland geweest daar gebeurt dat ook en dat is niet zo fijn daar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts gaf goed aan wat ze ging doen.

Tandarts gaf goed aan wat ze ging doen.

Erg aardige medewerkers.

Prima.

Perfect vriendelijk zeer goed

Goede ervaringen vriendelijk

prettige praktijk

Aardige mensen en de behandeling is goed verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne assistent, geen sympathieke tandarts

Geen idee hoe de tandarts heet.

Prima team.

Voelde mij op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima advies en uitvoering daarvan

Vroeg om raad en kwam met eenduidelijke oplossing

Prettig en ongedwongen

Keurige uitleg.

Keurig

Netjes op tijd en goede behandeling.

Vriendelijk en vakkundig.

De medewerkers zijn vriendeljjk en voeren hun werk vakkundig uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ontvangst, prettige benadering en zorgvuldige,grondige behandeling

Professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mijn ervaring is prima. goed en netjes geholpen.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.