mijn ervaring is prima. goed en netjes geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede tanden krijg je niet alleen

Bijna 72 jaar ben ik nu en ik bijt nog flink van mij af :-) Dankzij uw goede zorg, aandacht en instructie heb ik de meeste tanden nog. Als ik dat vergelijk met vroeger....... dan is dat een heel verschil Bijna iedereen van mijn leeftijd toen, deed het met een kunstgebit. Uw naam doet u eer aan nl. : "Samenwerkende Tandartsen" Niet altijd eenvoudig met tegenwerkende patiënten Niet een ieder laat ik in mijn mond toe en angst en stress nam ik mee naar uw praktijk. Opgelucht vertrok ik weer dankzij aandacht en goede zorg. Nogmaals dank en alle goeds voor uw toekomst Mw. I. Aksu mondhygiënist en J. Christino Rodrigues, Tandarts, vriendelijke groet Eric Bulens

Je wordt serieus genomen

Ze luisteren naar mij Ik wordt goed ontvangen en ze nemen je serieus als je te spannend vindt en angstig bent ze stellen mij gerust ze leggen netjes uit wat ze gaan doen Erg fijn

Vakkundig.

Rustige benadering van tandarts en assistente naar mij toe. Ze namen mijn angst serieus en handelden hier ook naar zodat ik wist wat er ging gebeuren en ik kon op geestelijke en lichamelijke steun rekenen. Hierdoor werd het trekken van een kies net een beetje minder erg! De tandarts vertelde vóór elke handeling wat hij ging doen en ik mocht de hand van de assistente stevig vasthouden.

Vriendelijke medewerkers

Geen problemen

naar verwachting

vriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling, die op de afgesproken tijd plaats vindt en vriendelijk en deskundig personeel.waar

heel tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Maar 4 minuten te laat begonnen. Service, kwaliteit, vriendelijkheid allen goed.

Zeer positief

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

plezierig contact met nieuwe tandarts

PM: tandarts Pedro Gomes staat nog nog niet in onderstaand keuzerijtje

Was een goed bezoek

Doe niet zo snel aan 10-en ;) Maar moet zeggen dat ik erg tevreden was met het bezoek. Superfijne assistent (mondhygiëniste?), beetje streng (maar dat mocht ook), erg prettig in omgang en tijdens de behandeling! Tandarts, altijd goed en vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Door terugtrekkend tandvlees had ik een lelijke grijze rand boven een van mijn kronen.

Heel goed opgevuld door de tandarts! Mijn totale gebit ziet er weer prachtig uit!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Eerste bezoek en gunstige ervaring.

Vriendelijke beh@ndeling en gelijk begroting voor verdere behandeling.

deskundig, vriendelijk, clientgericht

Goed geholpen met vinden van juiste ondersteuning van mijn nek. OOk fijn dat assistente vaak ruimte liet om even te slikken.

Heel geduldig

Ik ben erg bang en ze nemen alle tijd voor mij.

Vriendelijke behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding, humor er wordt tijd voor je genomen. Jammer dat mijn tandarts weggaat uit de praktijk. Hoop dat de volgende ook goed is.

Vriendelijk en deskundig!

Iedereen is zeer vriendelijk en professioneel. het niveau van de behandelingen is hoog!

Prima !!!!

Prima uitleg !!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij Stef, de tandtechnicus geweest. Topgozer en en goed werk afleveren.

Snelle en goede service

Prettig

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.