Prima zo

Vlot geholpen

Mijn afspraak voor een prothese passen, goed gedaan en tijd voor genomen. Het was goed.

als prima en duidelijk

Vind het niet meer eng

Het is gewoon goed

Fijne modhygieniste

Hele fijne rustige behandeling

geen goede samenwerking

Ik vond dat de samenwerking van de tandarts en Preventieassistent heel stug verliep, dit omdat ze beide niet goed antwoord gaven op elkaar m.b.t. vragen. tevens was de Preventieassistent best wel hardhandig bezig en niet goed aan het opletten. de Preventieassistent gaf in de ruimte aan dat ze soms haar kracht niet kent (dus bewustwording), maar vervolgens nog de afzuiging hard in je strot duwen. vond dit erg onprettig.

Fijne ervaren mensen

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige dame ... goede behandeling , heel tevreden ...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben heel goed geholpen door heel vriendelijke mensen.

Prima geholpen

Werd goed gerustgesteld. Prettig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nicole de tandarts assistent heeft me snel geholpen voor een afspraak, top. Andre de tandarts is rustig en overziet alles, heeft me goed geholpen. Het is fijn als je serieus genomen word.

Ben goed behandeld.

geweldig

je word goed en netjes geholpen Jammer dat de tandarts ons gaat verlaten ben ook geholpen door Arzu Isiklar ook heel goed

Adequaat en vriendelijk geholpen

De wijze waarop afspraken worden gemaakt en gerappelleerd een paar dagen voor de afspraak is heel prettig. Door het verloop een aantal tandartsen gehad de afgelopen jaren, maar in alle gevallen liepen de contacten en de controle op aangename wijze. Ik ben erg tevreden over de wijze waarop de mondhygiëniste (Petra) werkt. Toen zij een keer vervangen moest worden was in minder tevreden tot geïrriteerd aan toe. Vandaar een half sterretje ingeleverd

Goede uitleg.

Altijd goed

Ik word altijd goed en vriendelijk behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldig en professioneel kundig.

Een kies met een afgebroken kroon en een gaatje. Deze beschouwde ik zelf als verloren en was in de veronderstelling dat het restant getrokken zou moeten worden. Maar tandarts Silva en zijn assistente koos voor restauratie en hiermee was ik heel blij. De kies werd zorgvuldig en vakkundig opnieuw opgebouwd en gevuld. Voor mij als 71-jarige was dit een groot cadeau. Vanuit de grond van mijn hart een dank je wel. Frans Janssen

Weinig emphatie

Mijn dochter van vier was had nog geen tandartscontrole gehad. Het werd expliciet gezegd dat het veelste laat was. Terwijl ze regelmatig wordt gecontroleerd door een mondhygieniste met voldoende expertise. Op dat moment voelde ik mij als een onzorgvuldige ouder. De toon maakt de muziek. Ook bij mij wordt het gevoel gegeven als er iets mankeert dat het mijn tekortkomingen zijn. Het voelt niet goed en de tandarts komt denigerend over.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Matige gebitsreiniging; controle door tandarts ok

Tandvleescontrole en gebitsreiniging door assistent ging erg snel en naar mijn mening met onvoldoende aandacht (tandsteen verwijderen en polijsten); thuis bleek resultaat niet echt goed (zit nog steeds aanslag op de tanden en achter mijn draad). Tandarts heeft tijdens controle ook nog wat stukjes tandsteen verwijderd. Controle door de tandarts was OK; tandarts vriendelijk en duidelijk in de uitleg.

Niet transparant.

Er is altijd wat, bij elke afspraak minimaal 2 gaatjes. Vindt het zelf verdacht, maar a la ik ben geen tandarts. Nu is het wel meerdere keren voorgenomen dat ze niet transparant zijn over de kosten. Ik kreeg een begroting, waarna de uiteindelijke kosten 70% meer waren dan de begroting, zonder overleg. Ook werd er mij verteld 2 gaatjes te worden gevuld, echter krijg ik een rekening voor 3 gaatjes. Mocht je van verassingen houden, dan raad ik je deze tandarts aan. Ik ben er zelf niet zo dol op.

Prima geholpen

Er wordt met aandacht gevraagd of je klachten hebt en goed gekeken naar het gebit en daar waar nodig is tandsteen verwijderd.

Weer prima geholpen door de mondhygienist

Weer prima geholpen door de mondhygienist

Prima geholpen

Geen toelichting, misschien iets over nauwkeurigheid

Zorgzame benadering

Bij de tandarts hangt een vriendelijke, laagdrempelige sfeer. Tijdens de behandeling werd regelmatig gevraagd of alles nog oké was. Dit ervaarde ik als fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals steeds :plezierig, ontspannen!!

Zie hierboven.!

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.