Zeer vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima geholpen in alle rust en een luisterend oor

prima geholpen in alle rust en een luisterend oor. vakkundig

Tevreden

Goed geholpen, ik vind de andere locatie mooier

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en vakkundig behandeld voor een wortelkanaalbehandeling met uitgebreide info na afloop.

Fijne ervaring

Vriendelijk, gezellig en snel maar goed behandeld!

Ok

Wennen aan behandeling preventie assistente, tandarts Sofie weer super. Zij staat niet vermeld bij behandelaren

Prima analyse gemaakt.

Prima analyse gemaakt.

Snel geholpen

Last van een ontsteking in mijn kies in het weekend, maandag gebeld en paar uur later geholpen. Top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling is als van ouds super en vakkundig.

Het is lente in de ogen van de tandarts assistente !

Goed geregeld en geholpen

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helemaal geweldig, denken gied met je mee.

Perfect!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb problemen na de behandeling

Vulling van een kies. Ruw afgewerkt. Zit een braam aan.

Zeer slecht

Ben nu druk opzoek naar ander tandarts wat mij opviel is ik had familie dag iedereen vertelde zelfde verhaal en zijn ook op zoek ik had wortelpunt ontsteking gebeld langs geweest foto antibiotica had geen tijd ik kon niet meer weer erheen nogmaals foto en paar keer herhaalt zo maar wel elk keer dikke rekening uiteindelijk wortelkanaal behandeling van 750 euro nog last had geluk dat invaller was die zei verkeerd diagnose tand moet eruit was geen wortelontsteking maar wortel breuk ik wilde geld terug klacht ingediend kreeg droge bericht terug meneer u heeft ervoor getekend dit was het kijk uit voor deze praktijk ze kunnen alleen rekening sturen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super Weet de naam van de tandarts niet zeker maar denk Pedro Gomes.

Spoedig en vriendelijk geholpen

Weinig wachttijd, goed geïnformeerd en geholpen.

tijd voor patient

ontvangst goed

snel, duidelijk. en de tandarts neemt je mee met afweging implantaat ja of nee

snel, duidelijk. en de tandarts neemt je mee met afweging implantaat ja of nee

Goede ervaring.

Ik ben goed geholpen. Zowel door de assistente als stagiaire als tandarts. Vriendelijk en duidelijk met wat ze gingen doen.

Helemaal prima behandeling

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Knap werk! Echt een vakvrouw !

Heg ging heel goed, ze heeft mij heel fijn geholpen. Er werd ook geregeld gevraagd of het nog ging. Dat was fijn. Wat een techniek komt er bij kijken bij de wortelkanaalbehandeling! Met een microscoop zelfs! Op een geven moment werd het wel heel heet bij de tang en zag ik wat rook. Dat gaf wel een paniekerig gevoel. Wat wel fijn zou zijn is dat ze wat meer verteld hoe het gaat wat ze doet en ik miste ook een klok, want het zou 1 uur en 10 minuten duren. Dan zou ik weten of ik er bijna door heen was, maar dat is bijzaak. Ik vinhegg tv het echt fantastisch werk! Ook van de assistente

Snel en netjes

Hebben me snel een afspraak gegeven en snel, netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben zeer tevreden. Altijd vriendelijk alles met overleg dat vindt ik belangrijk

Ben tevreden maar ik weet nooit de naam van mij. Tandarts. Op laatste vraag kom ik zijn naam niet aanvinken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Veel en veel te duur!!!!

Ik schrok toen ik vandaag de rekening kreeg van infomedics. Ik heb de facturen van de afgelopen jaren nagekeken toen ik behandeld werd door Jos Besseler aan De Oosterpoort. Daaruit bleek dat ik voor hetzelfde bij hem van ongeveer 7,50 tot 14 euro betaalde en nu bij jullie 200 tot 300 % meer. Ik weet dat er inflatie is. Maar geen 200%. Dus mijn beoordeling is 1 ster want het lijkt er op dat dat jullie aan het graaien zijn in vergelijking met de tandarts die ik de afgelopen 20 jaar had.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.