Zoals steeds :plezierig, ontspannen!!

Zie hierboven.!

….,.

..,,,,,

top

precies goed

Perfect !

Goede uitleg en als er telefonisch vragen waren , kreeg ik goede antwoorden .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed vakkundig en met persoonlijke benadering geholpen

Vriendelijk ontvangen met veel aandacht voor mijn gezondheidsproblemen en vakkundig geholpen voor tandsteen en daarna controle door tandarts

Goede uitleg

Top tandarts

Goede nette tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Silva en assistente Nicole zijn toppers!

Heb soms een vervelende kokhalsneiging bij behandeling achter in mijn mond. Hier wordt op een prettige manier rekening mee gehouden door tandarts Silva en assistente Nicole. Beiden zijn voorzichtig, vertellen tijdens de behandeling precies wat ze gaan doen en geven goed advies. Zo is me het plaatsen van een niet echt nodige kroon op een gebroken kies achterin bespaard gebleven. Ze hebben de kies gewoon hersteld en afgedicht met prima resultaat. Assistente Nicole doet verwijdering van tandsteen zeer nauwgezet en gedegen, maar toch voorzichtig. Nog nooit eerder zo'n prettig schoon mondgevoel gehad achteraf, top!

Prettig

Prettig

Kind, professional and quick

My initial appointment was a Mon h ahead and after asking about a possible alternative earlier, i was told that if there will be spots available sooner i will be contacted about it. I thought thats kind but did not really believe i would get an appointment any sooner. But everything worked out and the service at the clinic was great.

Slecht

Ik heb niet zoveel met boren in mijn kies vooral zenuw behandeling. Heb ik al meerdere malen doorgegeven dat ik dat onder roesje of narcose wil. Altijd moeilijk doen en toch nog proberen om te boren voor zenuw behandeling en tegen mij zeggen van meer dan een uur in de stoel zitten voor zenuwbehandeling. DAT WERKT NIET!!! Nu hebben ze mij eindelijk doorgestuurd na het ziekenhuis en tegelijkertijd mij eruit gegooid uit de tandartspraktijk. Ik moet op zoek naar een andere tandartspraktijk. Wat een slechte praktijk dat ze zo om gaan met hun klanten . Op hun eigen site hebben ze grote verhalen dat ze goed zijn met angst patiënten dit is zeker niet het geval. En dat moeten jullie wegdoen van jullie site dat jullie zogenaamd angst patiënten helpen.

Zorgzame mensen

Vriendelijke mensen

Prima.

Deskundig geholpen.

Tevreden

Snelle afspraak voor een kroon. Pijnloze behandeling. Jammer dat deze tandarts binnenkort weggaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring, aardige tandarts en hij legt fijn uit wat hij gaat doen voordat hij ergens aan begint. Ze waren allemaal erg vriendelijk

Prettig geholpen

Klant/patiënt vriendelijk, behandeling prima

Dat is slecht tandarts

Een dikke o krijgt ze van mij jullie worden bedankt

geen

nederlands mag wel beter van de tand arts veder was alles wel oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik was op de afgesproken tijd aan de beurt en werd vriendelijk en rustig geholpen

Zie vorige zin

Goede, fijne behandeling!

Rustig, werd.gesproken over mijn ziektebeeld en bloed verdunners, behandeling was correct?

wel goed.

Maar ik had ook geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en ze laten jou in je waarde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede communicatie met de tandarts

Precies en accuraat gewerkt

Prima ervaring

Ik was er met mijn 2 jonge kinderen, er werd leuk mee omgegaan en de kinderen voelden zich op hun gemak. Uiteraard ook goed geholpen.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.