Vriendelijk en goed geholpen, stellen je op je gemak

Zeer goed geholpen, vriendelijke mensen en ze stellen je op je gemak. Leggen alles goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel en een goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Oké maar kan zeker beter!

De controle was wel goed. Echter krijg ik een beetje het gevoel dat het altijd geld moet kosten. Geld wat ik niet heb. Word vrij makkelijk naar de mondhygiënist gestuurd. En ook wordt mij een kroon aanbevolen. Iets wat ik nogal kostbaar vind. Vooral op een kies waarin de vorige jaren meerdere malen in geboord is. Had altijd minimaal 2 gaatjes, waarvan 1 in die zelfde kies. Klauwen met geld al naar toe gegaan en dan nu in eens een kroon, waarom is hier niet eerder over gesproken? Dan had ik het geld van al die gaten boren kunnen besparen. En dan moet ik maar Tandverzorgd 750 nemen. Dan straks 200 euro van mijn loon inleveren aan alleen een zorgverzekering? Dat ga ik echt niet doen!

Goed.

Het enige wat ik storend vond is dat er allerlei medewerkers tijdens de behandeling achter ons langs liepen, kan zijn dat het de bedoeling is van een open praktijk.

Helemaal tevreden

Doordat mijn kinderen en ik geen gaatjes hadden was het sowieso een tevreden tandartsbezoek. Daarnaast vind ik altijd de medewerkers heel erg vriendelijk en zijn we door de tandarts en assistente fijn behandeld.

Vriendelijk en duidelijk

Altijd een vriendelijke tandarts, dit keer had ik een assistente die ik nog niet kende. In het verleden echt last gehad van mijn gebit na het verwijderen van tandsteen maar dit keer niet! Geen idee of het aan mijn gebit of aan de assistente lag, maar ik vond het opvallend!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn, prettig geholpen, goede uitleg tijdens en na een behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed ontvangen en netjes geholpen

Eerste afspraak goed en vriendelijk ontvangen en geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben alleen bij de mondhygiënist Petra geweest. Zij is zeer vakkundig en heel vriendelijk

Prima vakkundig en vriendelijk

Prima vakkundig en vriendelijke mensen

My experience was nice

It was satisfactory

Goede ervaring

Prettige tandarts, maar wel steeds verschillende behandelaar. Hierdoor beetje onpersoonlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben fijn geholpen door de mondhygiëniste

De mondhygiëniste legt goed uit wat ze gaat doen en hoe het met mijn gebit gaat .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne aardige tandarts die vooral ook heel lief is voor de kinderen! Jammer dat hij gaat vertrekken!

Prima tandarts praktijk

Nemen mondhygiene serieus en zijn netjes en vriendelijk. Het blijft een tandarts, dus vandaar maar 4,5 sterren. Een zeer goede tandartspraktijk.

Correct en goed

Keurig, correct en duidelijk

Netjes en aardig

vriendelijke en kundige mensen

Had een vraag, werdt goed behandeld.

Goeie tandarts praktijk

prima tandatsen

geen negatieve ervaringen , prima tandartspraktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als patiënt word ik altijd goed geholpen Ik ben zeer tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word altijd goed geholpen, ben erg tevreden.

Oke

Keurig op de afgesproken tijd geholpen , of het goed is gebeurd kan de tandarts alleen weten

Snel en goed.

Controle beurt. geen klachten. Op tijd en snel geholpen. Vriendelijke mensen. Prima!!!

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.