Gezellig. Goede sfeer met patiënt maar ook onderling

het neemt wat af

Een paar jaar geleden had ik voor het eerst in mijn leven (!) een tandarts die geen amateur was. Ze was vriendelijk maar beslist, uiterst nauwkeurig en ze wist waar ze het over had. Ze vertrok naar haar eigen praktijk en daarna kwam rodriguez. Ook niet slecht maar hij miste de ervaring en preciesie die zij had. En nu hij langzamerhand beter wordt vertekt ook hij naar zijn eigen praktijk. Dat is wel begrijpelijk maar jammer. Administatie met herinneringsmailtjes e,d, is perfect.

Prettig

Zo als altijd heel vriendelijk en netjes behandeld. Heel jammer dat mijn tandarts een eigen praktijk buiten Enschede gaat beginnen. Ik wens hem dan ook veel succes.

(Kind)vriendelijk en proffesioneel

Wij waren op het afgesproken tijdstip direct aan de beurt. Erg vriendelijk en geduldig met de kinderen. Zorgvuldig geholpen, luistert goed naar de patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

d rodrigues is een fijne vriendelijke tandarts

helaas wisselt het team te vaak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Volgens afspraak en op tijd

Alles volgens afspraak en op de afgesproken tijd. Hoefde niet te wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed de behandeling veel aandacht voor de patiënt

Prima behandeling

Prima verdoving gehad en dus pijnloos geholpen

Professionele gastvrije Tandartspraktijk

Mijn behandeling verliep snel en pijnloos. De informatie die je voor en tijdens de behandeling krijgt is uitstekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Enthousiaste assistente, tandarts verstaat en praat goed Nederlands.

Snel geholpen

Sprake van acute pijnklachten. Snel en doeltreffend geholpen.

Goede behandeling

Goede en vriendelijke behandeling

snel en goed

snel en goed

Zeer tevreden.

Zeer goede ervaring. Alle tijd voor de patiënt. Rustige uitleg.

Prettig

Prettig. Men neemt de tijd met als nadeel dat je er snel voor terug moet komen. Dat vind ik een groot nadeel (icm mijn reistijd)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen zowel bij de de mondhygiëniste als bij de receptie

Fijne tandartspraktijk met aandacht voor de patiënt.

Vriendelijk en deskundige mensen

altijd aardig en goed advies

Super team voor tanden

Fijn

Ik ben geen held bij de tandarts maar deze mensen zijn altijd heel vriendelijk en daarnaast ook heel kundig

Prima behandeling.

Assistente zeer vriendelijk en wist me als angsthaas redelijk op mijn gemak te laten voelen. Tandarts ging voorzichtig te werk en vroeg tussendoor steeds of het nog ging. Heb ik bijzonder op prijs gesteld.

goede en duidelijke uitleg

goede uitleg na info gevraagd over een gebitsprothese

Profesioneel en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer duidelijk en vooral vriendelijk

De intake was zeer gemoedelijk en zeer vriendelijk/duidelijk

Snel geholpen

Stuk van mijn voortand afgebroken. Dezelfde dag nog vakkundig geholpen.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.