Efficiënt

Fantastisch behandeld!

Enigszins benauwd voor de behandeling, werd ík gaandeweg door het deskundig en vriendelijk optreden van de de heer Rodriguez vanzelf ontspannen en kon de behandeling zonder spanning uitzitten. Een geweldige ervaring! Ook de tandartsassistente verdient een compliment voor de manier waarop de verdoving werd toegediend. Dat was in het verleden wel pijnlijker. Jammer dat de heer R de praktijk volgend jaar verlaat. Ik wens hem alle goeds toe en veel succes!

Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks angst zeer goede ervaring.

Zeer vriendelijk personeel en erg aardige tandarts, zeer rustig en legt alles uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik raad mensen aan daar naar toe te gaan

zeer tevreden goede personeel zijr vriendelijk

vriendelijk, werkt rustig/voorzichtig

hfcfk

Alweer een nieuwe?

Verrast ben ik al niet meer, telkens als ik terug kom een nieuwe tandarts. Dan krijg je een tandarts, buitengewoon aardige man, maar met heel veel moeite met de Nederlandse taal. Assistentie heb ik niets op aan te merken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, fijne medewerkers.

Wordt altijd vriendelijk ontvangen. Ben zeer tevreden over tandarts Dobrescu en de bekwame en vriendelijke mondhygiëniste A.Isiklar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel bang voor de tandarts. Maar hij heeft mij super gerust gesteld en netjes uit gelegd wat er ging gebeuren. Ben super goed behandeld

Vriendelijk, vlot en nauwkeurig

Prima tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardig , professioneel personeel, àlles verlopen volgens mijn verwachtingen. Geen vertragingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles ging goed en snel.

Ik vind jullie dat jullie te vaak een beoordeling vragen. Op dit moment heb ik regelmatig veel pech met mijn gebit en kom ik erg vaak langs. Maar om elke keer dit in te vullen gaat vervelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel tevreden met de behandeling

Afgelopen vrijdagmorgen heb ik gebeld omdat er van mijn kies een stuk was afgebroken. Hoewel ik vreesde dat de kies verloren was is deze weer vakkundig gerepareerd door tandarts Rodrigues.

Uitstekend goed contact

Nieuwe tandarts goed contact met ons gezin tijdens de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondhygiëniste (Arzu) is heel vriendelijk, tandarts (Andrei) ook. Geven tips en tricks mee voor thuis, hoor nog beter je gebit te reinigen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden ik raad iedereen aan. Ze is geel goed in haar werk. vriendelijke, sociaal top.

Fijn geholpen

Goed en fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en professionele behandeling en zeer vriendelijk.

Goed en prettig geholpen

Ik ben goed en prettig geholpen.

Gewoon goed

Ben vriendelijk geholpen.

Goede tandartsen

Prima tandartsen, echter is het een grote organisatie waardoor er geen binding is tussen patient en behandelend personeel. Bij mijn vorige tandarts was de organisatie klein (tandarts, assistent) en de binding beter.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ga altijd te vreden weg.

Goede Tandarts praktijk.

Netjes en behulpzaam!

Vriendelijke mensen, zeer correct en klantgericht. Fijn om hier te zijn ondanks dat je soms wat probleempjes kunt hebben.

Netjes geholpen

Duidelijke uitleg, vriendelijk en rustig personeel. Verschillende opties worden besproken en een passende keuze kan makkelijk gemaakt worden.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.