goede uitleg van vragen.

twijfel over wel of geen klikgebit komend jaar duidelijk uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel met succes geholpen.

Er brokkelen een stuk tand van mijn kies. Dat was donderdagavond. Vrijdagmorgen onmiddellijk gebeld. Ik kon s'middags al langs komen en werd goed en vakkundig geholpen. Vriendelijkheid staat bovenaan als je in de tandarts stoel ligt. Bravo.

Goed.

Zeer prettige behandeling.

Zeer prettige behandeling. Wortelkanaalbehandeling waar ik erg tegenop zag. Behandeling pijnloos. Ook totaal geen napijn gehad. Dikke 10 + !

snel en keurig geholpen.

probleem en behandelplan werden duidelijk besproken.

prima werk

rustige atmosfeer

goed op tijd, Neemt wel de tijd om tijdens de procedure te vertellen wat er gedaan wordt, dat is prettig.

goed gezind

ik ben zelf bang voor naalden ect. maar de assisente nam de tijd en stelde me gerust. ik ben alle tijd klant en de tandarts en assistenten zijn altijd goed gezind en altijd wel in voor een lolletje of kletsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goeie tandarts, de gene die de mond verder schoonmaakte. Echt super ontspannen en lief zit niet door te zeuren over tandenstokers te gebruiken, echt een topper die moet je houden

Fijn

Heel goede behandeling

Perfekt

Bij receptie opgevangen en direkt doorgestuurd naar juiste afdeling. Spontane assistente gaf duidelijk het behandelplan en wijze aan, waarna de tandarts snel aan het werk kon.

Goed.

Mijn ervaring was heel goed. Ik was best bang voor de tandarts, maar daar werd hier goed rekening mee gehouden. Ik werd geholpen door een hele rustige tandarts en assistent waardoor het bezoek snel minder eng werd.

Goede behandeling! Prettig in contact

Prettige benadering, goede adviezen

Vriendelijk, prettig contact

ik heb een nieuwe tandarts. Zag er wel tegenop. Hij(Andre) was echter zeer prettig in de omgang en stelde me al snel op mijn gemak. Luisterde ook zeer goed naar mijn wensen.

Wederom zeer tevreden

Wat een vriendelijk en bekwaam personeel. Ben weer zeer tevreden.

Alles prima

Tandarts doet goed zijn werk en maakt leuk een praatje

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig en prettig geholpen.

Grondige gebitsreiniging en juiste benaderingswijze naar mij toe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

plaatje werd goed passend gemaakt

het plaatje zit beter dan verwacht

Snel

Geen bijzonderheden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed word altijd goed en vriendelijk geholpen

Netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring was goed. Ik had veel spanning, maar had een ook pittig ingreep. Er werd voor mij de tijd genomen om tot rust te komen en bleven met mij in contact. Dit zorgde ervoor dat ik rustig was en zij hun werkzaamheden kon doen. Ook na de behandeling in alle rust uitleg gekregen wat ze nu precies hebben gedaan en hoe nu verder. Dit in ondersteuning met foto's.

Professional Dental clinic

Me and my family has been going to this clinic for more than 5 years. The staff is professional and friendly.

Vertrouwd

Het is vertrouwelijk omdat onze tandarts eerst in een andere praktijk werkzaam was en vertrokken is.. Na lang nadenken en zoeken wasr hij zich nu werkzaam stelde daar na toe gegasn.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.