top

Klein barstje in de tand, beetje polijsten en klaar weer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Stukje voortand afgebroken in weekend, maandagmorgen bijtijds gebeld, afspraak 11.30 uur. Probleem direct verholpen !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zonder stress op de stoel zitten!

Er word goed geluisterd en en goed gekeken. Fijne tandarts en assistente.

Volgens afspraak

De behandeling is vlot verlopen met goede uitleg

Uitstekende tandarts

Uitstekende tandarts de beste in Enschede

Fijne sfeer!

Tandartsassistente was ontzettend begripvol en checkte telkens of het goed ging. Ook een fijne sfeer altijd onderling tussen m'n tandarts en de assistente. Ook baliemedewerkers ontzettend aardig. Toppraktijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb deze keer niet het gevoel gehad om een willekeurige nummer te zijn. Naam tandarts heb ik niet onthouden, klik dus zomaar 1. Rekening was wel heel snel.

Deskundig en vriendelijk

Er wordt naar mij geluisterd en de klachten serieus genomen. Er wordt goed uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en wat ik er zelf aan kan doen.

Verliep goed en snel

Goede ervaringen

Super fijn ontzettend aardig

Mijn ervaring met de Tandarts Andrei en Preventie Nicole, was ontzettend en super fijn, stellen je telkens op je gemak, geven hele goede adviezen mee, ze zijn super aardig. Dank.jullie wel. Jezus allerliefste Zegen als net zoveel van mijn voor jullie allemaal bij Samenwerkende Tandartsen Enschede. Warmhartige lieve mooie groet Vincent

Zeer vriendelijk personeel!

Je wordt heel goed geholpen. Alles wordt goed uitgelegd. Ik voelde niks.

Top. Goede behandeling

Op tijd volgens afspraak

Vriendelijk

Goede en vriendelijke behandeling

Het is niet mijn hobby maar ik ben altijd blij als mijn gebit weer grondig gereinigd is en met de adviezen voor onderhoud.

Word altijd perfect geholpen

Word altijd netjes en rustig en perfect geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weer een nieuwe tandarts.

Weer een nieuwe tandarts, in mijn beleving kan ik niet een relatie opbouwen en vind dit erg vervelend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg opgelucht dar ik hier terecht ben gekomen.

Een kunstgebit was hard nodig. Samenwerkende tandartsen nam mijn probleem en angst heel serieus. Via samenwerkende tandartsen doorverwezen naar Kaakmeesterz. Daar is het hele gebit, onder en boven verwijderd onder narcose. Zo opgelucht want is erg meegevallen. De controles worden nu gedaan door samenwerkende tandartsen en de tandtechnicus. Vandaag is het gebit weer bijgeslepen en ben erg tevreden. Goede begeleiding en er word erg goed geluisterd en de tijd voor je genomen.

Uitstekend!

Een tandarts met oog voor de patiënt, zonder daarbij de tijd uit het oog te verliezen. Je wordt altijd netjes op tijd geholpen. En ook niet onbelangrijk, ze zijn erg kindvriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een hele fijne servicegerichte praktijk

Het personeel is uiterst vriendelijk. De praktijk is netjes en schoon. Het is een zeer prettige praktijk.

Prima geholpen

Goede verzorging.

Goede dienstverlening

Top ondanks dat het apparatuur waar zij mee werkte het niet of nauwelijks deed heeft zij een goede prestatie geleverd om mijn gebit naar behoren te reinigen.

Deskundig en vriendelijke behandelaars

Tandarts bezoek doe je niet voor de gezelligheid dus als je een vriendelijke ontvangst hebt en deskundige behandeling scheelt dit stuk.

Super bekwaam

Aardig en geen napijn gehad. Goede uitleg.

Ervaring!

Ondanks een behandeling van één uur snel en deskundig! Aan de balie mag het wat vriendelijker.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.