Super tevreden

Goede behandeling! Leuke praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling heel goed uitgevoerd. Goede uitleg van wat er wordt gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correcte afhandeling van de gemaakte afspraak

geheel correct

Tjah

Na 30 seconden in de stoel is het moeilijk een objectieve inschatting van de service te maken

Zorgvuldig

Goed meedenkend. Vrolijk. Capabel.

Perfecte

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kroon weer goed terug geplaatst en dat op vrijdagmiddag mooi dat het kon voor het weekend.

Tevreden

Na lang klagen over ontstekingen in de mond is er eindelijk actie ondernomen

Fijne tandarts

Altijd vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg en zeer op het gemak gesteld

zeer vriendelijk en duidelijke uitleg, en een vaste tandarts, bij de vorige tandarts telkens andere behandelaars die onbekend waren

Pijnlijk

Had een vervelende behandeling van een medewerker ( niet de tandarts),tandsteen verwijdering.ruw, pijnlijk niet zorgvuldig. Na afloop ook nog veel gruis in mijn mond.

Prettig

Aardig en fijn geholpen

Fijne rustige tandarts

Helemaal goed

Ik was zo aan de beurt.Een fijne tandarts en een prima assistente.

Prima.

Vriendelijke personeel, nette afhandeling.

Ok

Goede communicatie, kundig personeel. Maar.... Er zijn veel wisselingen bij het personeel. Hierdoor bouw je niet echt iets op. Ik vind dat heel jammer want juist bij een tandarts heb je vertrouwen en stabiliteit nodig. Super jammer dat marijke van loof weg is. Ik vind dat een groot punt van aandacht. In de jaren dat wij bij jullie zitten heb ik al 4 verschillende tandartsen gezien en meerdere assistenten gehad. Snap dat personeel krijgen en houden erg lastig is, maar dat vind ik het vervelendste. De zorg en communicatie is verder prima.

Uitstekend!

Fijn contact Tijd voor mij Geen wachttijd Professioneel

Persoonlijke aandacht

Zeer vriendelijk en kundig!!

Super tevreden

Mijn Tanden zijn weer in perfecte staat dankzij de lieve mond hygieniste!

Nvt

Snel geholpen gewoon goed

Goed geholpen, vriendelijke mensen en betrouwbare praktijk

Fijne tandarts

Ondanks mijn angst voor de tandarts ga ik nu weer 2x per jaar voor controle. Vriendelijke tandarts en begripvolle mondhygienisten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goede ervaring met mondhigieniste , mv Aksu, paar keer geweest en elke keer gaat goed, heel ervarene

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig , kundig en netjes geholpen

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.