nvt

NVT

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige ervaring, ondanks de heftige ingreep.

Niet goed

Mijn ervaring was niet goed omdat ik mijn afspraak had afgezegd en tegen de receptioniste had gezegd dat hij voor het komende jaar een afspraak voor mij moest maken omdat mijn tandartsverzekering was verlopen, en ik was verrast dat ze in hetzelfde jaar een afspraak voor mij hadden gemaakt, en daarom Ik werd gedwongen de afspraakrekening van mijn eigen geld te betalen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen door tandarts en assistente.

Geholpen zoals wordt vermeld: met een gezonde lach.

Prettige tandarts

Netjes, erg vriendelijk en deskundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen naar aanleiding van klachten.

S' morgens gebeld en na een paar uur kon ik er al terecht. Een tandartsen praktijk waar ze de tijd voor je nemen.

Stellen je gerust

Fijne tandarts en assistent ben weer blij dat de behandeling goed gegaan is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was goed ontvangen en met vriendelijkheid behandeld.

Ik werd goed ontvangen, meteen na mijn komst kwam iemand naar mijn toe. Ik hoefde niet lang te wachten voordat ik aan het beurt kwam. Tijdens de behandeling voelde ik me ontspannen door de vriendelijkheid van de tandarts. Hij heeft mij de termen die ik niet begreep, goed kunnen uitleggen. Mijn ervaring bij jullie was leuk!

Zeer goede behandeling

Ja, ik ben als volwassenen kerel doodsbang voor de tandarts. Deze tandarts stelt je eerst op je gemak en behandeld je vervolgens op een rustige manier . Als je je hand opsteekt stopt hij ook echt direct en als hij zelf even een tussen pauze neemt omdat hij bijvoorbeeld een boortje moet verwisselen, dan vraagt hij of het allemaal nog lukt . Ik voel me echt op mijn gemak bij deze tandarts

Goede afwerking

Goed geholpen!

Zeer klantvriendelijk

Gastvrij en toegankelijk

Fijne tandarts

Duidelijk wat hij gaat doen, gewoon een fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg lang moeten wachten tot behandeling mogelijk wqs

Voelt niet oké om 2x een antibiotica kuur te moeten slikken ivm ontsteking spijt alvorens te worden geholpen. Ik snap hoor dat geen ijzer met handen kunnen breken maar dit vond ik erg naar. Ben geen fan van antibiotica’s, niet goed voor het lijf. Dacht er zelfs nog ver om een andere tandarts te zoeken. Maar mijn tandarts Bonimo is erg aardig en rustig en doet uitstekend werk. En dat wil ik mezelf niet ontzeggen. In alle contacten zijn jullie erg vriendelijk en dat waardeer ik zeer. Dank voor alles.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd, vriendelijk, vakkundig en zorgvuldig

Prima!

Fijne tandarts en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had een afspraak bij de endodontoloog, Mevr. Bonino. Wat een fijne ervaring! Ze is heel kundig en straalt superveel rust uit, waardoor ik relaxt in de behandelstoel lag en m’n 1,5 uur durende behandeling gewoon voorbijvloog!! Echt top!

Professioneel en vriendelijk

Medewerkers zijn rustig en leggen alles uit wat ze doen.

Professioneel en kundig

Zeer goede mondhygieniste!

Ik was best zenuwachtig. Maar door de uitstekende behandeling van mondhygieniste Petra is mijn angst verdwenen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel kunnen komen en goed geholpen

Zeer vriendelijke

Goed gehulpen

Nu even niet zo goed!

Op 6 maart ben ik i.v.m. kies pijn naar de praktijk geweest. Ik heb toen gezegd dat ik behalve kies pijn, recht boven die kies in mijn kaak ook een pijnlijke plek had. Ook heb ik aangewezen waar. Dr Rodrigues vroeg of hij een foto mocht maken. Ja graag heb ik gezegd omdat ik het niet vertrouwde en ik dacht dat ik weer een wortel punt ontsteking zou hebben. Hij zei daarna dat alleen de vulling vervangen moest worden. Ik heb mee gekeken op de foto en zag dat de wortel punt er niet op stond en de kies niet heel goed in beeld was gebracht. De vulling is vervangen. Op donderdag 8 juni ben ik terug gegaan naar de praktijk omdat mijn pijnlijke plek nog steeds aanwezig was. Er is toen weer een foto gemaakt waarop de wortel punt wel stond maar de kies wederom niet volledig goed in beeld was. Er was niet goed te zien of er een afwijking was rond de wortel punt. Toch hebben we een wortel kanaal behandeling afgesproken omdat dr Rodrigues zei dat een afwijking niet altijd goed te zien is op een foto. Ik heb er een probleem mee dat er 2 foto's zijn gemaakt terwijl er ook meteen een foto had kunnen worden gemaakt waar de wortel punt wel op te zien was. Dit moet ik nu wel gaan betalen wat niet nodig was geweest. Ook het goed in beeld brengen van mijn eerste kies rechts boven vind ik onvoldoende. Dus de kwaliteit van de foto's is onvoldoende. Kan de eerste foto in mindering worden gebracht op mijn rekening? Ik zou graag een reactie ontvangen hierop.

Prima tandarts

Super relax en helemaal op mijn gemak, kon ook op dezelfde dag Faruk gebeld had langs komen

Snel en deskundig geholpen

Ondanks de vakantieperiode kon ik relatief snel terecht ondanks dat alle tandartsen op vakantie waren.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.