Super Petra!!!!

Ga er met plezier heen . Petra verzorgt ons gebit perfect!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijke mensen, vanaf de binnenkomst tot het weer weggaan. Eerlijk advies als er met het gebit mis is en een goed advies.

Vriendelijke bekwame mondhygiënist

Vriendelijke bekwame mondhygiënist

goed, snel en plezierig

positief

Goede, persoonlijke service

Vlot geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk ontvangst en heel goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vrolijk personeel en vakkundig geholpen

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en als ik er ben dan lopen ze altijd volgens planning.

Fijn dat ik nog nooit lang in de wachtkamer heb hoeven zitten. Goede planning dus! Prettige sfeer tussen de assistenten en de tandarts. Tussendoor goede adviezen over je gebit en hele vrolijke en vriendelijke tandarts. Ik zie er niet meer tegenop om naar de tandarts te gaan.

goede service

goede behandeling met veel zorg voor de patient

Prima en snel geholpen

Prima geholpen .

Bijzonder prettig en duidelijke uitleg.

Aardig personeel

Ik ben zeer tevreden

weer prima geholpen !

geen wanklanken !

Altijd vriendelijk en netjes

Ik wordt altijd netjes en vriendelijk behandeld. De behandeling wordt duidelijk uitgelegd en als ik nog vragen heb kan ik altijd bellen.

Goede uitleg en duidelijk

De tandarts was duidelijk in wat hij zag. Het is een nieuwe tandarts naam weet ik niet meer

Vertrouwd

Hebben begrip en zijn vakkundig. Ik ben altijd bang geweest voor de tandartsen maar hun weten mij altijd gerust te stellen.

Positief

Personeel zijn heel vriendelijk!

Fijn.

Altijd fijne ontvangst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima voor de eerste keer, we zien wel verder

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend, alle tijd en aandacht

Wederom een prima ervaring met Andrei, prettig contact en aandacht. Tevens fijn dat de onderhoudsbehandeling ook door hem wordt gedaan.

Professioneel.

Professioneel, klantvriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de mondhygiëniste geweest , was zeer vriendelijk en goed in wat ze doet zij was een invaller voor Petra

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.