Ben zeer tevreden. Altijd vriendelijk alles met overleg dat vindt ik belangrijk

Ben tevreden maar ik weet nooit de naam van mij. Tandarts. Op laatste vraag kom ik zijn naam niet aanvinken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Veel en veel te duur!!!!

Ik schrok toen ik vandaag de rekening kreeg van infomedics. Ik heb de facturen van de afgelopen jaren nagekeken toen ik behandeld werd door Jos Besseler aan De Oosterpoort. Daaruit bleek dat ik voor hetzelfde bij hem van ongeveer 7,50 tot 14 euro betaalde en nu bij jullie 200 tot 300 % meer. Ik weet dat er inflatie is. Maar geen 200%. Dus mijn beoordeling is 1 ster want het lijkt er op dat dat jullie aan het graaien zijn in vergelijking met de tandarts die ik de afgelopen 20 jaar had.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd weer goed gewezen op het zelf onderhouden van mijn gebit.

Ondanks dat ik de behandeling met pijn moest ondergaan, ben ik blij dat de mondhygiëniste mij weer een ‘vernieuwd’ gebit heeft gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardig en netjes geholpen. Ook rekening met mij gehouden I.v.b. Met nekklachten!

Uitstekend geholpen

Stap voor stap uitgelegd wat er ging gebeuren.

ik ben er blij mee.

Salpi is kundig en voorzichtig. De tandarts die ik had was erg aardig, en legde alles goed uit. Toch wil ik de volgende keer Sophie weer, als zij terug is van haar zwangerschapsverlof.

gezellig, pijnloos, kundig.

De mondhygieniste was erg aardig en gezellig, met een goed gesprek. Ook deed ze erg voorzichtig, wat ik zeer waardeerde. Tandarts Pedro is ook erg aardig, maar volgende keer prefereer ik toch weer Sophie.

Goede deskundige service

Vriendelijke en kundige tandarts en tandartsassistente die uitgebreid de tijd voor ons namen. De naam van de betreffende tandarts is mij even ontschoten.

Prima.

Ben goed geholpen

Goed werk

Afgebroken kies snel en goed gerepareerd!

Was goed

Heel vriendelijk en werkt goed.

Prima, professioneel

Goede tandarts en mondhygiëniste. Tevreden.

Ik ben goed geholpen

Goed gesprek gehad over mijn gebit en het was heel duidelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, goed en deskundig.

Bijna een dikke 10

Niet bereikbaar op zaterdag nadat ik een oproep gemist had voor vervroegen afspraak

Hele fijne praktijk.

Hele fijne praktijk. Met prettige en deskundige tandartsen en assistenten.

Vriendelijk, Snel en Efficiënt

Zelden zo'n pijnloze verdoving gehad! Boren ging supersnel en okay. Dat alles onder een uiterst vriendelijke benadering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes geholpen. Vriendelijke dames achter de receptie; mevrouw. Bonino ook aardig en legt goed uit.

Zie boven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd snel en vakkundig geholpen

Kiespijn... er was plek in het 'pijnblok' en daar is meteen goed met de kiespijn afgerekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling met aandacht voor mijn medische situatie.

Prima controlebeurt. Wel een iets minder goed gevoel aan de polijstbeurt over gehouden tov eerdere ervaringen. Te snel klaar en waarschijnlijk niet alles geraakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk uitleg en snelle behandeling

Hij legde duidelijk uit wat hij ging doen, was vriendelijk en de behandeling verliep snel en pijnloos

Goede behandeling

Zie hieronder

Vriendelijk . Vond wel dat de halfjaar controle door de tandarts heel snel ging. Eigenlijk te snel. Nog geen minuut naar mijn insziens. Dacht toen wat snel is dit wel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en prettig geholpen.

Helaas moesten er veel verdovingen gespoten worden, verder was de behandeling naar wens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mensen, staan open voor vragen en denken mee

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.