Niet goed

Mijn ervaring was niet goed, er is niet gedaan wat er gevraagd is. U kunt mijn bellen op 0623171871

Goede ervaring en vakmanschap

Deskundig en goed geholpen

Prettig geholpen met aandacht voor mijn vragen. Wel jammer dat je voor een klein gaatje een nieuwe afspraak moet maken en niet gelijk gemaakt kan worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze zijn te druk om een afspraak te maken

Kan niet makkelijk een afspraak in korte termijn temaken!

Geen

Geen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt tijd genomen voor rustige uitleg. Betrokken bij wat er gedaan gaat worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling, fijn persoon.

Goede ervaring

Er werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren. Duidelijke instructies bij het geven van de verdoving. Naam van mijn nu behandelende tandarts weet ik niet uit mijn hoofd omdat het voor mij een nieuwe tandarts is.

Correct, prettig, vriendelijk

Correct, prettig, vriendelijk

ontspannen en goede behandeling

deskundig advies en goede behandeling in een zeer prettige sfeer.

Goed gevoel bij

Tijdens controle voldoende aandacht voor reinigen gebit en nadien controle door tandarts zelf. Aardige medewerkers!

Proffesioneel

Mijn eerste keer in de praktijk heb ik ervaren als zeer goed. De uitleg is duidelijk en ze gaan deskundig te werk. Er is genoeg parkeergelegenheid en je bent optijd aan de beurt.

Uitstekend behandeld

Altijd vriendelijk. Uitstekend behandeld zowel door mondhygieniste als de tandarts zelf

Prima praktijk

Vriendelijk behulpzaam. Fijne praktijk

Kundig

Het was een normale gebitsreiniging.

Prima praktijk !!

Prima praktijk, heb met mijn gebit extra steun nodig en die krijg ik. Tandarts is een fijne man !

prettige tandarts

Goed behandeld. Wel onderling iets te veel informeel contact tussen tandarts en assistente. En tandarts kan mij als patiënt iets meer toelichten wat hij gaat doen.

Vriendelijk, correct en prettig

Vriendelijk , correct en prettig !

betrouwbaar

Zorgvuldige behandeling

De mondhygieniste heeft zorgvuldig en systematisch mijn tanden gereinigd.

Vriendelijk, deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Communicatie over de behandelingen, in mijn geval implantaat, kan wellicht vooraf beter. Dan doel ik op wat kan ik van de afspraak verwachten. De afspraak zelf gaat uitstekend en ook de informatie over de behandeling dan is zeer prettig. Die ene ster zou in mijn ogen een informatie verstrekking kunnen zijn digitaal over de volgende afspraak.

Goede en nette behandeling

Op tijd en goed en vriendelijk geholpen,.ze namen alle tijd voor een praatje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ervaring rustige vrouw

Positief goede behandeling gehad

Gaat eigenlijk altijd goed

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.