Relaxed tijdens behandeling tandhygeniste

Genoeg uitleg wat moest gebeuren. Belangrijk dat je voor en tijdens behandeling uitleg krijgt wat er moet gebeuren.

Prettig

De assistent heeft het tandsteen prettig verwijdert, ik had hier aanzienlijk minder last van dan eerdere keren.

Als altijd uitstekend geholpen

Rustige en professionele uitstraling; deskudig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

klant vriendelijk, spontaan en neemt rustig de tijd voor zijn Patiënten en geeft goed advies. Ben zeer tevreden goeie team

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne mensen en goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedankt voor het spoedhulp!

Super bedankt dat jullie kon regelen voor mij om met spoed te komen. Ik begon bijna paniekerig te worden toen ik hoorde dat ik 2 weken met een kapotte voortand moet blijven, maar gelukkig hebben jullie alsnog een plekje kunnen vinden op hetzelfde dag. Heel erg bedankt hiervoor.

Alles goed uitgelegd

Tevreden over hoe je word behandeld. Verder niks te melden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd snel en goed geholpen.

Prima tandartsenpraktijk

Hij deed ze werk

Hij deed ze werk goed en snel en jij was vriendelijk weet jammer genoeg alleen ze naam niet meer want ben slecht met namen

goed en adequaat geholpen

goed en adequaat geholpen

Gewoon goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was snel geholpen, vriendelijke personeel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Zeer klantvriendelijk

Na een verwijzing door de tandarts kwam ik terecht bij de Samenwerkende Tandartsen Enschede. Het duurde even voor ik aan de beurt was, maar toen er een plekje openviel, werd ik gebeld en kon ik aanzienlijk sneller terecht. De diagnose en de behandeling was snel bepaald.

Gied

In alle rust alles besproken , heb er een goed gevoel bij.

Prettig en informatief

Goede uitleg voor het flossen. Toelichting op hoevaak er in de regel fotos gemaakt worden.

Ben zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij de tandarts en dan toch ontspannen op de stoel zitten

Altijd redelijk relaxed.

Prettig en deskundig

Goed ontvangen. Duidelijk uitleg gehad over (on)mogelijkheden. Nagenoeg geen pijn ervaren tijdens behandeling en/of erna.

Happy patiënt

Zeer aardig personeel, geweldig service dus beter kan niet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk en goed geholpen

Prima geholpen door de aanwezige assistente en tandarts. Op vragen kreeg ik duidelijk antwoord en dmv een foto werd ook duidelijk dat ik een ontsteking heb die we gaan verhelpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk met bijzonder goede professionals met veel zorg voor meer dan alleen je gebit. Vriendelijke, hulpvaardige, mensen, erg prettig in de omgang.

Goed ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima aansluitend op mensen met verstandelijke beperking

Vriendelijk, duidelijk in uitleg zodat er aangesloten wordt op belevingswereld van cliënt. Wanneer cliënt iets niet wil wordt er gedacht in oplossingen.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.