Prima aansluitend op mensen met verstandelijke beperking

Vriendelijk, duidelijk in uitleg zodat er aangesloten wordt op belevingswereld van cliënt. Wanneer cliënt iets niet wil wordt er gedacht in oplossingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, goed contact, goede uitleg

Vriendelijk - Zowel telefonisch als fysiek zijn medewerkers zeer vriendelijk. Goed contact - er werd ook contact opgenomen toen er een afspraak van iemand anders verviel, zodat ik een aantal weken eerder kon komen. Goede uitleg - na bespreken behandelplan was alles duidelijk wat er gaat gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig geholpen door een geweldig team

Ben als de dood voor de tandarts, maar het is me heel erg mee gevallen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts stelt me op mijn gemak , goede tandarts met veel humor daar houd ik van

Vakbekwaam, plezierig en geruststellend

Hoewel ik niet wist wat ik kon verwachten en de 'ingreep' best spannend vond, viel het allemaal reuze mee. De reden dat het meeviel was dat ik goed werd voorbereid en doordat de tandarts en zijn assistente kordaat te werk ging.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Extreem lang wachten met pijn

Langs geweest voor kiespijn, is er niet direct tijd om te trekken wat logisch is maar zit je vervolgens een week te wachten voordat je langs kan komen voor een afspraak. Ze laten mensen met veel pijn dus extreem lang wachten.

Goed! Fijne ervaring.

goede behandelaars en geduldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je word altijd goed geholpen

Vriendelijke mensen geven je het volste vertrouwen.

Word altijd fijn geholpen

Zolang als ik vriendelijk word geholpen ben ik tevreden

Snelle deskundige hulp

Prettig

Vriendelijke en goede behandeling gehad

Zeer goede ervaring

"Tandartspraktijk Excellent biedt uitstekende tandheelkundige zorg. Dr. J.christino is bekwaam en vriendelijk, en Nancy, de assistent, is professioneel en behulpzaam. Ze creëren een ontspannen en zorgzame sfeer. Ik raad deze praktijk ten zeerste aan."

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig en met veel geduld geholpen

Aangezien ik best wel angst voor de tandarts heb vond ik het bijzonder prettig dat ik van de tandarts en assistente , een goede en rustige uitleg krijg alvorens ze überhaupt beginnen. De behandeling ging precies zo als uitgelegd was en voor 98% pijnvrij . Ik ben dus zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Leuke gasten die tandartsen en assistenten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg van wat er gaat gebeuren Op je gemak stellen

Gewoon goed

Snel en correct

Samenwerkendetandarts

Goed en behulpzaam

Ik ga altijd rustig heen dat komt door de fijne tandarts

Fijne eerste afspraak

Ik heb een hele fijne eerste afspraak gehad. Medewerkers zijn super vriendelijk en denken graag met je mee.

GOED

Ik word goed geholpen en mijn vragen worden goed beantwoord

Professioneel geholpen

Correcte behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor de behandeling goede uitleg .

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personee

Duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rekening houden met mijn nerveus zijn.

Goede uitleg en prima behandeld.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.