n v t

Snel geholpen!

Na controle bleek een behandeling nodig. Hoewel het er naar uitzag dat de behandeling enkele weken op zich kon laten wachten (vanwege een reeds volle agenda van de tandarts) kon ik een dag later alsnog terecht. Prima geholpen. Net als een paar dagen daarvoor door de mondhygienist!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Perfecte behandeling vriendelijk en hulpvaardig

Ik ervaar de behandeling als zeer vriendelijk, deskundig en professioneel. ik vind geen vervelend vooruitzicht, wat in het verleden wel het geval was

Gewoon goed.

Ik ben nu 2x voor controle en bij de mondhygiënist geweest. Ook wortel kanaal behandeling gehad. Altijd een andere tandarts, maar word altijd goed en fijn geholpen!

Vriendelijke rustige benadering.

Mondhygiëniste zeer kundig. Heeft belangstelling voor mij als persoon, even vooraf een praatje, ook omdat ze weet, dat ik altijd nerveus zal blijven voor alles wat met mijn gebit te maken heeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede mondzorg en vakkundig personeel.

Ik heb ASS en ben gebaat bij heldere kaders en duidelijkheid. Arzu vertelde goed wat ze ging doen en waarom. Ze vroeg mij herhaaldelijk hoe het met mij ging. Ze straalde zelfvertrouwen uit. De gebitsreiniging gebeurde grondig en redelijk pijnloos.

Deskundig

Vriendelijk en deskundig geholpen!

Tot nu toe erg tevreden

Intake gehad, erg fijn gesprek. Er werd echt geluisterd naar mijn probleem. Alles is nu in gang gezet, dus verder kan ik nog geen oordeel geven. Maar tot nu toe erg tevreden en hoopvol.

Deskundig

Nemen de tijd voor uitleg begrijpen je angst en ondersteunen je hierin wat voor mij geruststellend is. Een team wat goed op elkaar is ingespeeld.

Vriendelijk

Enigste nadeel was normaal ga ik naar de mondhygiënist en die stuurde me naar de preventie assistent toe deze keer. Zei begon direct al van ja als tandsteen te diep zit mag ik het niet. Vorige keer duidelijk bij de mondhygiënist aangegeven dat het tandsteen wel verwijderd moet worden. Ik kom niet voor niks een dubbele afspraak in plannen tandarts en mondhygiënist zodat ik niet weer opnieuw hoef te komen. Dus als de preventie assistent dit niet had gemogen was ik pas over een half jaar weer gegaan en niet tussentijds. Dan heb ik net zo lief direct een afspraak bij de mondhygiënist. Bovendien waarom stuurt de mondhygiënist mij naar de preventie assistent terwijl zei al zoiets heeft van waarschijnlijk mag ik dit niet???

Prettige sfeer

Vriendelijk ontvangst. Alles wordt goed uitgelegd en behandeld.

Altijd goed

Fantastische tandarts hij is gewoon zo leuk ook met de kids en maakt het bezoekje aan de tandarts erg gezellig! Klein kant puntje. Wij komen met het hele gezin. Tussendoor gaat de tandarts naar andere patiënten. Maar het zou voor ons sneller gaan als hij gewoon ons hele gezin tegelijk doet. Dit was in verleden wel zo nu niet meer

Uitstekend geholpen

Snel aan de beurt en prima geholpen door Thiaco vervanger van Marieke

Rustig.

Het was rustig en hij nam de tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer snel en netjes geholpen

Tevreden

vertrouwde omgeving, professioneel

Professionele club mensen die met passie te werk gaan, top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer netjes en vriendelijk behandeld.

Goede ervaring

Mijn dochter word begrepen, door met name de assistente Rebecca. Heel erg fijn wat we in samenwerking met haar al bereikt hebben met mijn dochter. Ook de nieuwe tandarts is voor zover we hem nu 1 keer gezien hebben, een fijne man

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als ik eerlijk moet zijn toen tandarts de Bont was was er veel beter. Nou ik ken ze niet eens. Jonge mensen. Want vertrouwen is ook belangrijk. Ze doen hun werk wel goed denk ik. Toch wil ik liever een eigen tandarts. Dan gaat die weg dan komt er ander is niet leuk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden over de behandeling

Prima geholpen

Weing tot geen last gehad

De ervaring was goed

Ik werd goed geholpen en keurig op tijd.

Losse communicatie is belangrijk

Client wordt gehoord en er is een goede verstandhouding

matige vervanging (invallers)

Bij mij was een kroon afgebroken. Mijn vaste eigen tandarts was kennelijk langere tijd volgeboekt, maar positief was ik binnen twee dagen kon langskomen voor beoordeling en evt reparatie door een externe invaller. Na weinig overzichtelijk beraad met de invaller werd gekozen voor een tijdelijke oplossing (afdekken van het ontstane gat). De uitvoering daarvan kwam wat rommelig over, ook door matige communicatie tussen invallende tandarts en de assistente. Niet erg vertrouwenwekkend. Gelukkig nog geen problemen enkele dagen na de behandeling. Ik zie echter uit naar meer een vertrouwenwekkend consult bij mijn vaste tandarts.

Beste tandarts ooit

De beste ervaring met een tandarts ooit hij heeft al me angst weggehaald! Ik ben blij met me nieuwe tandarts nog nooit ooit zo’n ervaring gehad!

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.