Directe behandeling

Vriendelijke telefoniste die mijn probleem begreep en voor diezelfde middag een afspraak plande

Ik ben goed geholpen.

Fijn dat de tandarts aangaf dat ik mijn zorgverzekering moest bellen, voor snelle behandeling bij de kaakchirurg. Jammer dat er zoveel gewisseld wordt, door de tandartsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had pijn aan mn kies kon gelijk dezelfde dag terecht luisterend voorzichtig kalmerend was angstig

Snel geholpen

Dagenlang had ik kiespijn, na de controle konden ze gelijk de pijn verhelpen! Meneer Tiago en mevrouw Sylvia zijn de beste!

Vriendelijk kundig.

Vriendelijke kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mensen en goede service

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, krijgt duidelijke uitleg wat er moet/gaat gebeuren. Ben zeer tevreden.

Matig

Veel te lange wachtlijst voor als je pijnklachten hebt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze stellen je op je gemak.

Ze houden rekening met je. Luisteren naar je. Ik voel me bijna op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vroeger had ik angst voor een tandartsbezoek, die angst is compleet verdwenen bij dhr. Dobrescu

Vriendelijk, duidelijke informatieverstrekking en altijd een check op eventuele medicatie en gezondheidsproblemen, rustige sfeer, regelmatig checken of het goed met me gaat tijdens de behandeling. Waar ik vroeger angst had voor een tandartsbezoek, is die verdwenen vanaf het moment dat ik bij dhr. Dobrescu in behandeling kwam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb goede ervaring en alles is goed uitgelegd

Ben goed geholpen

Duidelijke uitleg wat er gedaan wordt

Netjes

Ze houden zich aan de afspraken

Prima rustige behandeling

Op tijd geholpen. Fijne combinatie van Mondhygieniste en tandartscontrole, maar één keer komen dus. Vriendelijke mensen, uitleg over wat ze doen. Duidelijk advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geduldig en rustig voor ons beide. Zowel de tandarts als assistente. Tandarts heeft zich netjes voorgesteld aan mijn dochter, maar kon zijn naam echt niet onthouden… sorry

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben snel en adequaat geholpen

De tandarts was heel zorgzaam. Heeft me snel geholpen

snel en goed

vriend de luk en snel

Very kind and gentle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Luisterend oor en een goede behandeling.

N v t

Adequaat geholpen

Ik kwam op 8 mei met een verborgen ontsteking bij de bovenkiezen. Foto genomen, overleg gingen ze plegen met de chirurg en zou worden teruggebeld. Dat is inderdaad de volgende dag gebeurd. Maar pas op 2 juni een afspraak gekregen bij de chirurg en dat is ook nog niet de definitieve behandeling. Vind het dan wel lang duren voor de ontsteking wordt behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Noodzakelijk met zo min mogelijk pijn.

Ingreep was door pijnlijke ontsteking noodzakelijk. Tandarts was kundig, had zachte hansen en was empathisch. Minpunt: voor een vervolgbehandeling bij collega voor wortelkanaalbehandeling, kan ik pas na anderhalve maand terecht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snel en deskundig geholpen

Nadat ik voor controle ben geweest kreeg ik pijn aan een kies met warm en koud. Deze bleek een breuk te hebben en ik ben hier meteen nadien aan geholpen.

Aardig Goed geholpen Duidelijke uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en volgens verwachting.

Alleen langs geweest voor een consult.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.