Prima, rustig en vakkundig

Goed geholpen.

Goed en vlot geholpen had een stuk tand afgebroken, deze is weer heel netjes bijgewerkt.

Perfect en leuk

positief en professioneel

Professioneel en aardig!

Ik heb een goed gevoel bij deze tandarts is aardig en beleefd en geeft duidelijke uitleg.

Goed geholpen.

Door de rustige aanpak ben ik niet meer bang voor de tandarts. Bedankt!

zeer tevreden

Zeer tevreden. Alle medewerkers zeer vriendelijk en vakkundig. Makkelijk om afspraak te maken. Goede parkeergelegenheid.

Goede hulp.

Ik ben door gestuurd naar de kaak chirurg, allemaal goed verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon prettig in omgang.

Gewoon prettig in omgang. Absoluut een aanrader als je toch naar de tandarts moet ;-)

Tandarts Dobrescu neemt altijd rustig de tijd en stelt hij gerust

Tandarts Dobrescu neemt altijd rustig de tijd en stelt hij gerust

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn behandeling was heel erg goed.

Ik ben heel professioneel behandeld, heb tips gekregen wat pluspunten zijn en aandachtspunten. Hoe het gaat. En met zorg behandelt. Tandreiniging voelt erg goed. etc.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne kundige mensen.

Een hele kundige mondhygiëniste en tandarts. Ga zo door. Vriendelijk en bereid te luisteren naar patiënten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg van tandarts en assistent. Heel professioneel. Goede hygiëne.

Prettige samenwerking

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd meedenkend en zeer professioneel!

Super tandarts praktijk Ben al meer dan 15 jaar zeer tevreden!

Vlot geholpen bij probleem

i. v. b. met aankomend implantaat is mijn noodimplantaat afgebroken, op mijn vacantieadres bij vier verschillende tandartsen gevraagd deze opnieuw te verlijmen. Niemand wilde of kon mij niet helpen en werd ik naar de eigen tandarts verwezen waarna telf. contact de vacantie heb afgebroken voor een behandeling in Enschede. Mocht dezelfde dag nog aankomen voor een herstelreparatie.

Goed geholpen, geen wachttijd

Ik werd goed en snel geholpen. Ik hoefde niet te wachten ,de afgesproken tijd was ook de tijd wanneer ik werd geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandartsen door lieve benadering

Mondhygiënist minder/Tandarts goed

Was alsof mondhygiënist voor het eerst aan het werk was. Heel aardige man, maar haalde bijna geen tandplak van mijn tanden. Tandarts super.

Geweldig.

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk wat je gaat doen dus uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon snel terecht en goed geholpen.

Kon snel terecht en goed geholpen.

Bijna pijnloos behandeld

Ze hebben mijn kroon die half was afgebroken en die hebben ze hersteld. En zonder verdoving en bijna geen pijn gevoeld.

Kundig

Snel geholpen met goed resultaat, niks op aan te merken

Zeer slecht

Ik heb 4 maanden met wortelkanaalontsteking gelopen tenminste dat zeiden ze elk keer als ik last had komt u maar meneer ik kwam elk keer fotos en dan na huis weer want gelijk eruit trekken tand wilden ze niet eerst proberen tand te redden eindelijk na tijd kanaalbehandeling wat hoop geld heeft gekost en nog last weer erheen foto weer rekening meneer moet herstellen na 1 maand kon ik niet meer belde ik meneer komt u maar dit keer was een heel ander tandarts hy keek tand moet er meteen eruit dit kun je niet redden want is wortelbreuk oo sorry ze hebben niet gezien in fotos dus voor niks zoveel geld betaald en pijn hy moest eerste keer al uit verkeerde diagnaso ik had de laatste tandarts eerste keer moeten treffen hy was wel goed en vakman

Prima !!

No nonsens, prima praktijk

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.